ماهی قزل آلا کبابی – WellPlated.com


ماهی سالمون کبابی یکی از خوشمزه ترین، سالم ترین و لذت بخش ترین راه ها برای لذت بردن از ماهی است. با این نکات، دستور پخت ماهی سالمون کبابی آسان و عالی است! در اینجا همه چیزهایی است که برای کباب ، تکه های کامل ماهی قزل آلا مانند حرفه ای که هستید (یا مانند حرفه ای که می خواهید تبدیل شوید!) را باید بد،د.

دستور العمل آسان و سریع ماهی قزل آلا کبابی در بشقاب

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

حتی اگر یک مبتدی در کباب ، هستید، وقتی فیله‌های آبدار و پوست ترد را به صورت داغ از روی گریل بیرون می‌آورید، احساس می‌کنید که بابی فلای مستقیم است.

وقتی برای جمعی آشپزی می‌کنم یا غذای باقیمانده می‌خواهم، ترجیح می‌دهم یک تکه ماهی بزرگ مانند سالمون کبابی در فویل بپزم.

با این حال، هنگامی که می خواهید ،مت های جداگانه بپزید، این روش برای فیله ماهی قزل آلا کبابی یکی از بهترین روش ها است.

بهترین ماهی قزل آلا کبابی در بشقاب

نکاتی برای ماهی قزل آلا کبابی عالی

برای کباب ، تکه‌های ماهی قزل آلا که 1) مرطوب و لطیف هستند (خشک نیستند!)، 2) چاشنی‌های من، و 3) به گریل نمی‌،بند، این نکات را دنبال کنید:

  • ماهی سالمون پوستی را انتخاب کنید. اگر می خواهید ماهی قزل آلا را مستقیماً روی رنده گریل بپزید، باید از فیله ماهی سالمون پوستی استفاده کنید وگرنه ماهی قزل آلا کنار هم نمی ماند.
  • فصل یا مرینیت کنید. ماهی قزل آلا که به خوبی چاشنی شده باشد، ماهی قزل آلا خوشمزه ای است. از چاشنی ماهی قزل آلا یا ماهی آزاد مورد علاقه خود استفاده کنید، یک ماریناد ماهی سالمون را امتحان کنید، یا فقط با روغن زیتون، نمک و فلفل، یک ماهی قزل آلا کبابی ساده درست کنید.
  • مطمئن شوید که گریل شما تمیز و داغ است. 450 درجه فارنهایت تا 500 درجه فارنهایت دمای ایده آل برای کباب ، ماهی قزل آلا است. این اطمینان را ایجاد می کند که ماهی به راحتی آزاد می شود و شما یک آبگیری خوبی خواهید داشت.
  • فقط یک بار ورق بزنید. ماهی لطیف است چه در حال تهیه شمشیر ماهی کبابی، چه ماهی کبابی یا سالمون کبابی باشید، بیش از یک بار ورق زدن آن به احتمال زیاد باعث از هم پاشیدن آن می شود. همچنین، اگر در حین چرخاندن پوست کمی به هم ریخته شود، هیچ تاثیری بر طعم نهایی شما نخواهد داشت.
  • ماهی سالمون را زیاد نپزید. پخت بیش از حد بزرگ ترین اشتباهی است که مردم هنگام کباب ، ماهی قزل آلا مرتکب می شوند. از یک استفاده کنید دماسنج خواندن فوری آماده بودن را بررسی کنید و پیش بینی کنید که دمای ماهی قزل آلا در هنگام استراحت افزایش می یابد. FDA ماهی سالمون را در دمای 145 درجه فارنهایت پخته می‌داند. من توصیه می کنم ماهی قزل آلا را بین 130 درجه فارنهایت و 135 درجه فارنهایت حذف کنید تا آن را مرطوب نگه دارید.
ماهی آزاد ساده کبابی سالم در بشقاب

طرز تهیه ماهی سالمون کبابی

در آینه نگاه کن و مثل من باور کن: تو این را گرفتی!

گریل را گرم و تمیز نگه دارید، دماسنج و کفگیر ماهی را در دسترس داشته باشید و برای خود یک نوشیدنی بریزید.

پختن ماهی قزل آلا روی گریل آسان و سرگرم کننده است!

این دستور پخت برای هر نوع گریل کار می کند – گریل گازی، کباب پز زغالی، گریل برقی، تراگر و غیره.

به یاد داشته باشید: مهم نیست از چه نوع گریلی استفاده می کنید، ماهی قزل آلا را در درجه حرارت بپزید، نه به زمان ساعت.


مواد تشکیل دهنده

  • ماهی سالمون. ماهی قزل آلا لطیف و پر پروتئین روی گریل آسان و خوشمزه است. ماهی سالمون منبع عالی اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین ها است.

یادداشت مواد تشکیل دهنده

من دوست دارم هر زمان که امکان دارد ماهی قزل آلا وحشی ب،م. ماهی قزل آلا صید شده وحشی (مانند سوکی، کوهو یا شاه) بافت، طعم و مواد مغذی بیشتری دارد. با این حال، اگر فقط به ماهی قزل آلا پرورش یافته در مزرعه (مانند ماهی قزل آلا اقیانوس اطلس) دسترسی داشته باشید، در این دستور غذا نیز به خوبی کار خواهد کرد.

  • روغن زیتون اضافی. مسواک زدن فیله ها با روغن زیتون فوق بکر به طعم و رطوبت کمک می کند. همچنین از سوختن یا ،بیدن آنها به گریل جلوگیری می کند.
  • چاشنی ها. چگونه ماهی قزل آلا را با طعم گریل کنیم! آن را با نمک و فلفل ساده نگه دارید (این دو را باید اضافه کنید)، پودر سیر یا پودر پیاز را اضافه کنید، یا هر طور که دوست دارید ادویه کنید. برای ایده‌ها، بخش «راه‌هایی برای طعم دادن ماهی سالمون کبابی» را در زیر ببینید.

جهت

  1. اجازه دهید ماهی قزل آلا در دمای اتاق بماند.
ماهی سالمون روی یک ورقه پخت
  1. فیله ها را خشک کنید.
مسواک زدن ماهی قزل آلا برای کباب ، روی یک ورقه پخت
  1. ماهی سالمون را با برس روغن بزنید.
ماهی آزاد چاشنی شده برای دستور العمل ساده ماهی قزل آلا کبابی
  1. فیله ها را با نمک، فلفل و سایر چاشنی های دلخواه بپاشید.
کباب ، ماهی قزل آلا روی گریل
  1. ماهی قزل آلا را به مدت 6 تا 7 دقیقه روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گریل کنید.
ماهی آزاد کبابی کامل روی گریل
  1. ماهی قزل آلا را برگرد،د و حدود 2 تا 4 دقیقه دیگر بپزید. بگذارید 5 دقیقه در یک بشقاب تمیز استراحت کند. لذت ببرید!

روش هایی برای طعم دادن به ماهی قزل آلا کبابی

  • سالمون کبابی باربیکیو. ۱ قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای، ۱ قاشق چای‌خوری پاپریکا، ۱ قاشق چای‌خوری نمک، ۱ قاشق چای‌خوری پاپریکا دودی، ۱ قاشق چای‌خوری پودر سیر، ۱ قاشق چای‌خوری پودر پیاز، ۱ قاشق چای‌خوری فلفل سیاه و ۱/۴ قاشق چای‌خوری فلفل قرمز را با هم مخلوط کنید. بعد از اینکه فیله ها را با روغن مالیدید، مخلوط را روی آنها ،ید. در صورت تمایل با سس باربیکیو سرو کنید.
  • سالمون کبابی چیلی لیمو. فیله ها را با 1 قاشق چایخوری پودر چیلی، 1/2 قاشق چایخوری زیره، 3/4 قاشق چایخوری نمک و 1 قاشق غذاخوری عسل مزه دار کنید. آب لیموترش تازه را بعد از کباب ، روی فیله ها بریزید. (این با سالاد ذرت کبابی فوق العاده خواهد بود.)
  • ماهی سالمون کبابی کاری. 1 تا 2 قاشق چای خوری پودر کاری را به ادویه های ذکر شده در این دستور ماهی سالمون کبابی اضافه کنید.
  • سالمون کبابی کره سیر. به جای روغن زیتون، فیله های ماهی قزل آلا را با کره آب شده ،ید. با نمک، فلفل و 1 قاشق چایخوری پودر سیر مزه دار کنید. فیله های تمام شده را با کره سیر اضافی بریزید و در صورت تمایل کمی آب لیمو اضافه کنید.
  • سالمون کبابی شیرین، دودی و تند. از دستور چاشنی ماهی سالمون خانگی من استفاده کنید. در کارت دستور غذا در زیر پیوند داده شده است.
دستور تهیه ماهی قزل آلا کبابی در بشقاب با برنج

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. ماهی قزل آلا را تا 2 روز در یک ظرف نگهداری از هوا در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ،. ماهی سالمون را به آرامی در ماهیتابه ای روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​رو به کم گرم کنید. همچنین می تو،د ماهی سالمون را به آرامی در مایکروویو گرم کنید.
  • یخ زدن. ماهی قزل آلا را تا 3 ماه در یک ظرف دربسته و ایمن در فریزر منجمد کنید. قبل از گرم ، مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.

ایده های باقی مانده

ماکارونی سالمون را آماده کنید، اما از باقیمانده ماهی سالمون کبابی در دستور غذا استفاده کنید. باقیمانده غذا را نیز می توان برای تهیه سالاد ماهی قزل آلا استفاده کرد.

چه چیزی را با ماهی قزل آلا کبابی سرو کنید

  • انبر. یک ابزار ضروری برای کباب ،.
  • ورق پخت. فیله های خود را به راحتی با یک ورقه پخت به گریل منتقل کنید.
  • قلم مو. ایده آل برای برس زدن روغن زیتون روی ماهی قزل آلا.
دستور العمل آسان و سریع ماهی قزل آلا کبابی در بشقاب

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

این ماهی قزل آلا با رویه ترد و آبدار در تمام فصل کباب ، در اینجا تکرار می شود.

شما برای آن قلاب، خط، و سینک سقوط می کنند!

سوالات متداول

چگونه ماهی قزل آلا را با تخته سدر کباب کنم؟

برای یک دستور العمل واضح و نکاتی برای کباب ، با تخته سدر به ماهی سالمون سدر پلانک مراجعه کنید.

آیا هنگام کباب ، باید پوست ماهی سالمون را جدا کنم؟

هنگام کباب ، ماهی قزل آلا پوست آن را جدا نکنید، زیرا ماهی را مرطوب نگه می دارد و همچنین از مت، شدن آن جلوگیری می کند. در صورت تمایل، پوست برای سرو آسان برداشته می شود.

کدام طرف ماهی قزل آلا را ابتدا باید گریل کنم؟

با کباب ، پوست ماهی قزل آلا به سمت پایین شروع کنید. وقتی ،مت پوست پایین است، چرخاندن فیله‌ها بسیار آسان‌تر است، بنابراین بهتر است از آن طرف شروع کنید، زیرا فقط یک بار آن را برمی‌گرد،م.

آیا می توانم ماهی قزل آلا منجمد را گریل کنم؟

بله، می تو،د ماهی قزل آلا منجمد را کبابی کنید، اما ابتدا باید آب شود. اگر می خواهید ماهی قزل آلا را مستقیماً از یخ زده بپزید، به جای آن ماهی آزاد قابلمه فوری درست کنید.

چقدر طول می کشد تا ماهی قزل آلا کباب شود؟

مدت زم، که برای کباب ، ماهی قزل آلا طول می کشد، بر اساس ضخامت فیله های شما، در صورتی که آنها پرورشی یا صید وحشی باشند (ماهی قزل آلا صید شده وحشی لاغرتر است و سریعتر پخته می شود) و دمای دقیق گریل شما متفاوت است. حدود 8 تا 12 دقیقه روی حرارت متوسط ​​رو به بالا برنامه ریزی کنید.

اختیاری

  • 1/2 قاشق چایخوری فلفل قرمز دودی
  • 1/4 قاشق چایخوری پودر سیر و/یا پودر پیاز
  • چاشنی ماهی قزل آلا 1 قاشق چایخوری به هر فیله اضافه کنید و سایر چاشنی ها از جمله نمک را حذف کنید

  • برای ذخیره ،: ماهی قزل آلا را تا 2 روز در یک ظرف دربسته در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ، مجدد: ماهی قزل آلا را به آرامی در ماهیتابه روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید. همچنین می تو،د ماهی سالمون را به آرامی در مایکروویو گرم کنید.
  • یخ زدن: ماهی قزل آلا را تا 3 ماه در یک ظرف نگهداری از فریزر دربسته منجمد کنید. قبل از گرم ، مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.

خدمت: 1 فیله (از 4 عدد)کا،ی: 305کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 0.4gپروتئین: 34gچربی: 18gچربی های اشباع شده: 3gچربی های چند غیر اشباع: 5gچربی اشباع شده: 9gکلسترول: 94میلی گرمپتاسیم: 843میلی گرمفیبر: 0.1gقند: 0.03gویتامین A: 192IUویتامین سی: 0.01میلی گرمکلسیم: 22میلی گرماهن: 1میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی دستور العمل های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به برنامه های غذایی رایگان دسترسی داشته باشید.

ثبت نام من

دستور العمل های خوشمزه تر ماهی قزل آلا

از ماهی سالمون لعاب دار بوربن گرفته تا سالمون W،le30 با سالاد گوجه فرنگی آووکادو، چیزی وجود دارد که همه از آن لذت خواهند برد!

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/grilled-salmon/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با