مینی تخم مرغ – بسته بندی شده با پروتئین و ایده آل برای آماده سازی غذا!


مینی نیش تخم مرغ با کمک یک منبع م،ب سرشار از پروتئین است! برای یک صبحانه یا میان‌وعده پر از تاپینگ‌های مورد علاقه‌تان پر کنید.

بشقاب مینی گزش تخم مرغ

نکته اصلی که باید در مورد مینی تخم مرغ بد،د این است که روز گذشته به فرزند وسطم گفتم که یک میان وعده مخصوص بعد از مدرسه برای او دارم و او پرسید:

“آیا نیش تخم مرغ است؟!”

متاسفانه اینطور نبود اما ی،ی چقدر خوب است این نیش های تخم مرغ کوچک، قابل جوشیدن و پر از پروتئین! آنها برای پخت و سپس خوردن گرم بسیار عالی هستند، اما برای تهیه غذا نیز عالی هستند زیرا به طرز خوشمزه ای دوباره گرم می شوند. به علاوه همانطور که گفتم – آنها برای بچه ها و در قلب بچه ها عالی هستند.

نحوه ساخت آنها را تماشا کنید

صبحانه یا میان وعده حاوی پروتئین

Mini Egg Bites اساساً مینی فریتاتاها یا املت هایی هستند که سرشار از پروتئین از اضافه ، تخم مرغ، گوشت، پنیر ،د شده، پنیر دلمه مخلوط PLUS در هر لقمه هستند.

از متنفران CC فرار نکنید! شما نمی د،د که آنها در این مینی فنجان های تخم مرغ هستند. هنگامی که پنیر کوتیج با تخم مرغ مخلوط می شود، به هر فنجان تخم مرغ بافتی غنی و خامه ای می دهد، به علاوه پروتئین را تقویت می کند. با قیمت تخم مرغ به این شکل که این روزها هستند، پنیر دلمه نیز به کش آمدن تخم مرغ ها کمک می کند و آنها را جلوتر می برد. با استفاده از این دستور غذا، 48 لقمه کوچک تخم مرغ دریافت خواهید کرد، و با پول بسیار کمتری نسبت به لقمه های تخم مرغ استاربا، که برای دو نفر 5 دلار قیمت دارد!

به علاوه، AWWW، به آنها نگاه کنید! مینی نیش تخم مرغ بسیار زیبا و واقعا غیر قابل مقاومت است!

دستی که یک مافین تخم مرغی کوچک در دست گرفته است

مواد لازم

تنها چیزی که برای تهیه این فنجان های تخم مرغ نیاز دارید، مشتی مواد اولیه است. به یخچال حمله کنید تا…

  • تخم مرغ: برای این دستور به 8 تخم مرغ بزرگ نیاز دارید.
  • گوشت: من عاشق درست ، این لقمه های تخم مرغ با بیکن پخته و ،د شده، سوسیس صبحانه قهوه ای یا ژامبون ریز ،د شده هستم.
  • پنیر: ما همیشه پنیر چدار تیز ،د شده در دست داریم، اما شما می تو،د از هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید.
  • پنیر کوتاژ: من از پنیر خامه ای 2% کم چرب استفاده می کنم، اما خیالتون راحت از چیزی که دوست دارید استفاده کنید.

انواع فنجان تخم مرغ

این یک دستور العمل عالی برای مخلوط ، و درست ، خودتان است. اگر می خواهید سبزیجات را به فنجان های تخم مرغ خود اضافه کنید، قبل از اضافه ، آنها به تابه، آنها را تا زم، که نرم شوند، تفت دهید. در اینجا چند ،یب خوشمزه وجود دارد که باید امتحان کنید!

  • قارچ و پنیر سوئیسی
  • ژامبون و پنیر چدار
  • کلم بروکلی و پنیر چدار
  • بیکن و پنیر گراویر
  • فلفل، پیاز و پنیر مونتری جک
  • اسفناج، گوجه فرنگی و پنیر پارمزان یا پنیر فتا

لقمه مینی تخم مرغ از وسط نصف شده

از چه نوع تابه ای استفاده کنید

دستور العمل های مبتنی بر تخم مرغ به دلیل ،بیدن به قالب های ف،ی مافین، حتی پس از پوشش کامل اسپری پخت و پز، بدنام هستند. از من بپرس از کجا می دانم. با این حال، من به شدت توصیه می کنم برای این دستور غذا از یک تابه پخت سیلی، استفاده کنید. آنها قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند و من نمی توانم به یک ماده غذایی فکر کنم که به آن ب،بد.

انواع مختلفی از قالب های سیلی، مینی مافین وجود دارد، بنابراین، بسته به ابعاد فنجان در شما در تابه ای خاص، ممکن است از این دستور غذای مافین های کوچک تخم مرغی بیشتر یا کمتری نسبت به من تهیه کنید و زمان پخت شما ممکن است کمتر یا بیشتر باشد.

برای مثال، اگر فنجان‌های ظرف شما پهن‌تر و کم‌عمق‌تر از باریک و عمیق‌تر باشند، می‌تو،د لقمه‌های کمتری دریافت کنید و زمان پخت کمتر می‌شود. تمام آنچه گفته شد، در اینجا دو تابه را توصیه می کنم:

من دوست دارم تابه ها را روی یک ورقه پخت قرار دهم تا انتقال آنها به داخل و خارج از فر ایمن و آسان باشد.

گاز مینی تخم مرغ در یک تابه مینی مافین

نحوه نگهداری، گرم ، و فریز ،

همانطور که گفتم، این مینی لقمه های تخم مرغ مانند یک رویا دوباره گرم می شوند. کودک 6 ساله من حتی می تواند هر تعداد که می خواهد را در یک بشقاب قرار دهد و سپس آنها را در مایکروویو قرار دهد تا گرم شوند. صبحانه و میان وعده استقلال، FTW!

  • نحوه نگهداری: لقمه های تخم مرغ را روی یک قفسه خنک کننده روی پیشخوان خنک کنید و سپس به ظرف نگهداری درب دار منتقل کنید و به مدت 4 تا 5 روز در یخچال قرار دهید.
  • نحوه گرم ، مجدد: مقدار دلخواه لقمه‌های تخم‌مرغ را در بشقاب بریزید و سپس در مایکروویو با حرارت بالا گرم کنید – 30 ث،ه تا 1 دقیقه بسته به تعداد دفعاتی که دوباره گرم می‌کنید.
  • نحوه یخ زدن: لقمه های تخم مرغ خنک شده را دوباره داخل ظرف مینی مافین سیلی، خنک شده بریزید و سپس فریز کنید تا جامد شود. لقمه های تخم مرغ یخ زده را به کیسه زیپلاک یا ظرفی که در فریزر مقاوم است یا هوا در آن قرار نمی گیرد، منتقل کنید و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید.
  • نحوه گرم ، مجدد از یخ زده: مقدار دلخواه از لقمه های تخم مرغ منجمد را در یک بشقاب بریزید و سپس با قدرت 50 درصد در مایکروویو قرار دهید تا کاملا گرم شود، 1 تا 2 دقیقه بسته به تعداد دفعاتی که دوباره گرم می کنید. ممکن است بخواهید درست در پایان چند ث،ه حرارت بالا به آنها بدهید.

بسیار خوب – بیایید این لقمه های کوچک بچه با طعمی عالی را روی میز شما بیاوریم!

گاز مینی تخم مرغ با قاشق

طرز تهیه مینی لقمه تخم مرغ

با اضافه ، شروع کنید تخم مرغ بزرگ، کلبه، پنیر، آ کمی نمک، به علاوه فلفل سیاه داخل مخلوط کن بدون نیاز به هم زدن!

پنیر کوتیج به مخلوط کن اضافه می شود

آنقدر هم بزنید تا مخلوط خیلی صاف و خامه ای شود – معمولاً فقط باید با کم مخلوط شود تا همه چیز خوب و یکدست شود. مخلوط تخم مرغ را کنار بگذارید.

تخم مرغ و پنیر در مخلوط کن

در مرحله بعد، دو قالب 24 فنج، مینی مافین را روی یک ورقه پخت قرار دهید تا انتقال آن به فر آسان شود، سپس یک قاشق چای خوری یا بیشتر از گوشت انتخابی خود را به هر فنجان مینی مافین اضافه کنید. من قهوه ای را نشان می دهم سوسیس صبحانه و پخته و ،د شد بیکن اینجا.

سوسیس صبحانه را به ظرف پخت اضافه می کنیم

بعد کمی از آن را اضافه کنید پنیر چدار تیز رنده شده به هر فنجان مینی مافین. باز هم، حدود یک قاشق چایخوری یا بیشتر.

پنیر رنده شده را به ظرف پخت اضافه می کنیم

مخلوط تخم مرغ و پنیر دلمه را دقیقاً زیر هر فنجان مینی مافین بریزید.

خمیر نیش تخم مرغ کوچک در یک تابه ریخته می شود

لقمه‌های تخم‌مرغ در طول فرآیند پخت کمی بالا می‌آیند، اما نباید زیاد پف کنند.

خمیر نیش تخم مرغ کوچک در یک تابه ریخته می شود

زمان پختن قبل از اینکه قالب های مینی مافین را در فر قرار دهید، یک تابه فر را روی قفسه پایینی قرار دهید و تا نیمه آن را با آب داغ پر کنید. این یک محیط پخت بخار ایجاد می کند که تضمین می کند پوستی در بالای نیش تخم مرغ شما تشکیل نمی شود.

زن ایجاد حمام آب

سینی فر را با قالب های مینی مافین داخل آن قرار دهید سپس به مدت 20 تا 25 دقیقه در دمای 325 درجه بپزید.

لقمه های کوچک تخم مرغ در حال بیرون کشیدن از فر

مینی تخم مرغ کامل!

اجازه دهید لقمه ها به مدت 5 دقیقه در ظرف پخت خنک شوند، سپس هر کدام را بیرون بیاورید و روی توری خنک کننده قرار دهید تا کمی خنک شود.

گازهای کوچک تخم مرغی که روی یک قفسه خنک کننده قرار می گیرند

(جدی، چقدر ناز هستند؟!)

مینی مافین تخم مرغ روی قفسه خنک کننده

از غذای گرم لذت ببرید (و با مقدار زیادی سس گوجه فرنگی، اگر از کودک 6 ساله من بخواهید!) یا دستورالعمل های بالا و در کارت دستور زیر را برای نگهداری در یخچال یا فریز ، آنها دنبال کنید.

امیدوارم این لقمه‌های تخم‌مرغی آسان و قابل جوشیدن کمی شادی و لذیذ را به صبحانه یا میان‌وعده بعدی شما اضافه کند – لذت ببرید!

گاز مینی تخم مرغ از وسط ش،ته شده است

ایده های ساده تر برای صبحانه

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

5 روز دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند!

بشقاب مینی گزش تخم مرغ

شرح

مینی نیش تخم مرغ با کمک یک منبع م،ب سرشار از پروتئین است! برای یک صبحانه یا میان‌وعده پر از تاپینگ‌های مورد علاقه‌تان پر کنید.

،اصر

  • 8 عدد تخم مرغ بزرگ
  • 1/2 فنجان پنیر کوتیج
  • کمی نمک
  • 1/2 قاشق چایخوری فلفل
  • 1 پوند بیکن، پخته و ،د شده یا 1/2 پوند سوسیس صبحانه، قهوه ای شده
  • 1 فنجان پنیر چدار تیز رنده شده

جهت ها

  1. یک ظرف پخت را در طبقه پایینی فر قرار دهید سپس با چند اینچ آب بسیار داغ پر کنید. در فر را ببندید سپس فر را با دمای 325 درجه گرم کنید.
  2. در مخلوط کن، تخم مرغ، پنیر دلمه، نمک و فلفل را اضافه کنید و آنقدر هم بزنید تا کاملا یکدست شود.
  3. مکان 2، تابه مافین 24 فنجان مینی سیلی، در بالای یک تابه نیم ورقه ای (نگاه کنید به یادداشت های مربوط به: اندازه تابه مینی مافین و تعداد لقمه هایی که اگر تابه شما ابعاد متفاوتی نسبت به من داشته باشد چقدر می خورید!) هر فنجان را با مقدار کمی بیکن ،د شده یا سوسیس قهوه ای پر کنید. پنیر رنده شده، سپس تا زیر آن را با مخلوط تخم مرغ و پنیر پر کنید.
  4. به مدت 20 تا 25 دقیقه، قالب را تا نیمه بچرخ،د، یا تا زم، که مرکز لقمه ها جا بیفتد، بپزید. اجازه دهید 2 تا 3 دقیقه در قالب مینی مافین خنک شود سپس لقمه ها را از تابه بیرون بیاورید و به توری خنک کننده منتقل کنید. گرم میل کنید یا بگذارید کاملا خنک شود سپس در ظرف در بسته به مدت 3 تا 4 روز در یخچال نگهداری کنید.
  5. برای گرم ، مجدد: مقدار دلخواه لقمه‌های تخم‌مرغ را در بشقاب بریزید و سپس در مایکروویو با حرارت بالا گرم کنید – 30 ث،ه تا 1 دقیقه بسته به تعداد دفعاتی که دوباره گرم می‌کنید.
  6. یخ زدن: لقمه های تخم مرغ خنک شده را دوباره داخل ظرف مینی مافین سیلی، خنک شده بریزید و سپس فریز کنید تا جامد شود. لقمه های تخم مرغ یخ زده را به کیسه زیپلاک یا ظرفی که در فریزر مقاوم است یا هوا در آن قرار نمی گیرد، منتقل کنید و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید.
  7. برای گرم ، مجدد از حالت یخ زده: مقدار دلخواه از لقمه های تخم مرغ منجمد را در یک بشقاب بریزید و سپس با قدرت 50 درصد در مایکروویو قرار دهید تا کاملا گرم شود، 1 تا 2 دقیقه بسته به تعداد دفعاتی که دوباره گرم می کنید. ممکن است بخواهید درست در پایان چند ث،ه حرارت بالا به آنها بدهید.

یادداشت

  • مینی تابه های سیلی، مختلف، عرض و عمق فنجان های متفاوتی دارند، که می تواند بر زمان پخت و تعداد لقمه های کوچک تخم مرغ از این دستور تأثیر بگذارد. را مینی مافین سیلی، که من استفاده می کنم دارای عرض فنجان 1.5 اینچ و عمق 0.9 اینچ است.
  • به راحتی می تو،د از هر ،یبی از گوشت، پنیر و/یا سبزیجاتی که دوست دارید در این لقمه های کوچک تخم مرغ استفاده کنید تا آنها را خودتان بسازید!

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کلاژ ع، مینی نیش تخم مرغ

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/mini-egg-bites/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با