نحوه تفت دادن سیر – WellPlated.com


دانستن طرز تفت دادن سیر یک مهارت جادویی در دنیای آشپزی است! سیر تفت داده شده را به هر چیزی اضافه کنید و پخت شما می شود همه چيز.

طرز تفت دادن سیر در تابه در فر

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

یکی از لذت بخش ترین بخش های آشپزی، دیدن تغییر شکل مواد خام است.

به سختی می توان یکی را پیدا کرد که تغییر شکلش از سیر برشته دیدنی تر باشد (حتی شگفت انگیزتر از سبزیجات سرخ شده در فر است!).

منظور من این نیست که سیر خام یا سیر تفت داده شده را کم رنگ کنیم.

به هر شکلی که باشد، سیر یک ماده معطر ضروری برای همه چیز است، از پاستا سیر میگو گرفته تا سوپ و سیب زمینی سرخ شده، تا دیپ فتا و فراتر از آن.

بهترین سیر تفت داده شده

چرا سیر سرخ شده را دوست خواهید داشت

سیر کباب شده برترین موجود خودش است

  • در حالی که سیر خام طعمی قوی و تند دارد، سیر تفت دادن طعم آن را شیرین و ملایم می کند.

سیر آهسته برشته شده طعم ضروری سیر را به شکل کاراملی و قابل پخش به شما می دهد. برای ،، که به دنبال پیچیده ترین طعم هستند، تفت دادن بهترین راه برای پختن سیر است.

  • در فر، میخک‌ها نرم و شیرین می‌شوند و تبدیل به ماده‌ای باشکوه می‌شوند که زم، یکی از دوستانم آن را با «اشک‌های شاد تک‌شاخ» مقایسه می‌کرد.
  • آماده سازی طول می کشد دقایق. حتی لازم نیست میخک ها را جدا کنید یا پوست بگیرید!

هنگامی که بر نحوه تفت دادن سیر مسلط شدید، آن را در دسته های بزرگ آماده کنید، سپس شهد حبه های سیر برشته شده را فشار دهید و از آن مطابق با سلیقه خود استفاده کنید.

در ادامه با نحوه برشته ، سیر بدون سوزاندن و روش های خوشمزه و خلاقانه برای استفاده از سیر برشته شده بخو،د.

چهار سبزی سیر در یک ظرف پخت

طرز تفت دادن سیر

تفت دادن کل سیر در فویل عملاً بدون هندزفری و ساده ترین راه برای تهیه سیر برشته در فر است.

می تو،د سیر را بدون فویل هم تفت دهید. اگر ترجیح می دهید سیر را در فویل کباب نکنید، بسته های کاغذ روغنی ایجاد کنید.

یا این پاستا سیر را برای نحوه سریع تفت دادن سیر ببینید.


مواد تشکیل دهنده

  • سیر. سیر برشته جادوی خالص است! یک سر ساده سیر به یک شاهکار کاراملی تبدیل می شود که می توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد. به علاوه، سیر برشته هنوز سالم است، زیرا کا،ی کمی دارد و سرشار از ویتامین است.
  • روغن زیتون. کمک می کند مطمئن شوید که سیر نمی سوزد و طعم آن را اضافه می کند. چند قاشق چای خوری روغن زیتون به شما کمک می کند!
  • نمک + فلفل. چاشنی های ساده و خنثی که به شما امکان می دهد از سیر برشته شده خود به هر شکلی که می خواهید استفاده کنید.

جهت

چهار سبزی ،د شده روی تخته برش
  1. مقداری از لایه های کاغذی بیرونی پیازهای سیر را جدا کنید و سیر را کامل رها کنید. ،مت بالای سرها را برش داده و برش دهید.
یک پیاز سیر کامل برشته شده
  1. هر سر را با روغن زیتون، نمک و فلفل پر کنید.
چهار گلوله فویل آلومینیومی که در یک ظرف پخت دور سیر پیچیده شده است
  1. دور سرها را فویل آلومینیومی ببندید. هر بسته فویل مهر و موم شده را در ظرف پخت قرار دهید. سیر را در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 35 تا 45 دقیقه تفت دهید.
یک پیاز سیر تفت داده شده با ادویه جات ترشی جات
  1. بگذارید هر پیاز سیر خنک شود، سپس به آرامی حبه ها را فشار دهید. به صورت دلخواه استفاده کنید و لذت ببرید!

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. سیر باقیمانده را در ظرفی دربسته به مدت 1 هفته در یخچال قرار دهید. برای نگهداری طول،‌تر، «نکته آماده‌سازی غذا» را در زیر ببینید.
  • یخ زدن. حبه های سیر را روی یک ورقه پخت قرار دهید، فریز کنید تا جامد شود، سپس آن را به یک ظرف دربسته و ایمن در فریزر تا 1 ماه انتقال دهید. یا حبه های سیر را فشار دهید و آنها را با هم ،یب کنید تا خمیری ایجاد کنید که بتو،د آن را منجمد کنید. قبل از گرم ، مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.

نکته آماده سازی غذا

سیر برشته شده را در روغن فرو کنید و آن را در یک ظرف دربسته به مدت 2 هفته در یخچال قرار دهید.

سیر برشته شده را روی یک تکه نان تست پخش کنید

راه های استفاده از سیر تفت داده شده

  • نان. به سادگی سیر را روی یک تکه نان برشته شده مانند نان روغن زیتون رزماری ،ید. برای نان پنیری سیر، نان تست را با کره چرب کرده و با سیر تفت داده شده آغشته کنید و با پارمزان بپاشید. فر را برای چند دقیقه گرم کنید.
  • پاستا. غذاهای پاستا و سس ماکارونی مورد علاقه خود را با سیر تفت داده شده بالا ببرید. با این پاستا گل کلم، پاستا سالمون یا پاستا آووکادو خوشمزه می شود.
  • پیتزا. هیچ چیز به اندازه سیر برشته طعم پیتزا را خاص نمی کند. آن را روی این پیتزا Burrata، میانبر نان پیتزا امتحان کنید، یا از این خمیر پیتزای کامل گندم برای ایجاد پیتزای خانگی خود استفاده کنید.
  • سیب زمینیها. سیر را در یک کاسه پوره سیب زمینی فوری یا پوره سیب زمینی قابلمه ای مخلوط کنید تا خشنودتر شود. (برای نسخه کم کربوهیدرات، با پوره سیب زمینی گل کلم مخلوط کنید.)
  • دیپس و سس. سیر له شده را با سس مایونز یا ماست یون، ساده ،یب کنید تا یک آیولی سیر خوشمزه به دست آورید که به خوبی با سیب زمینی سرخ شده کدو سبز، سیب زمینی سرخ شده پخته شده، یا سیب زمینی سرخ کرده با هوا ،یب می شود. از آن برای درست ، هوموس استفاده کنید!
  • برگر. در حین تهیه همبرگرهای مورد علاقه خود (مانند همبرگرهای سرخ کن هوا) سیر را با گوشت چرخ کرده مخلوط کنید.
  • استیک. دانستن نحوه تفت دادن سیر برای استیک یک مهارت فوق العاده است. برای لذت واقعی، آن را به استیک سرخ کن هوا اضافه کنید.
سیر کباب شده آسان با کره

ابزارهای پیشنهادی برای تهیه این دستور غذا

سیر تفت داده شده با چاشنی در بالا

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

این هفته یک تابه سیر تفت داده شده را داخل فر بریزید.

از اینجا بوی خوش طعمی را حس می کنم!

سوالات متداول

چرا باید سیر بو داده را در روغن نگهداری کنم؟

مانند فلفل قرمز بوداده، نگهداری سیر در روغن به حفظ حبه های سیر برای مدت طول، تری (تا 2 هفته) کمک می کند. امتیاز: می تو،د از روغن برای تهیه سس سالاد خوشمزه یا کباب سبزیجات استفاده کنید. مطمئن شوید که روغن سیر بوداده خود را در یخچال نگهداری کنید، زیرا نگهداری آن در دمای اتاق می تواند باعث رشد باکتری های مضر (بوتولیسم) شود.

چگونه بفهمم سیر بو داده من بد است؟

اگر سیر شما ،اب شده باشد، احتمالاً دارای بوی بد، لکه‌های زرد یا قهوه‌ای رنگ، کپک زدن یا کپک زدن خواهد بود.

آیا می توانم حبه های سیر پوست کنده شده را تفت دهم؟

اگر به جای یک پیاز کامل، فقط حبه های سیر پوست کنده شده در دست دارید، می تو،د آنها را تفت دهید. آنها را در یک کاغذ روغنی یا کاغذ روغنی بپیچید و طبق دستور روی آنها روغن، نمک و فلفل بزنید. بسته ها را در یک ظرف پخت قرار دهید، طبق دستور کباب کنید و لذت ببرید!

آیا می توانم سبزی های تازه را به سیر بو داده اضافه کنم؟

آره! چند شاخه آویشن تازه یا رزماری اضافه کنید تا لایه ای از طعم و عطر اضافه کنید!

  • 2 کل سر سیر یا هر تعداد که دوست دارید
  • 1 قاشق چایخوری روغن زیتون اضافی
  • نمک کوشر و فلفل سیاه آسیاب شده

  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید (فر توستر با تنظیم پخت نیز کار می کند). لایه‌های پوست اضافی را از ،مت‌های بیرونی سیر جدا کنید و به اندازه‌ای باقی بگذارید که حبه‌ها را کنار هم نگه دارد.

  • با یک چاقوی تیز، 1/4 تا 1/2 اینچ را از بالای سر سیر جدا کنید تا سر حبه‌های داخل آن نمایان شود (ممکن است لازم باشد ،مت‌های بیرونی را جدا از ،مت بالایی برش دهید. به طوری که تمام نوک ها با حداقل ضایعات در معرض دید قرار گیرند). می تو،د نوک های بریده شده را برای سیر خام بعداً ذخیره کنید یا آنها را دور بریزید.

  • مربع های فویل آلومینیومی یا کاغذ پوست را به اندازه کافی بزرگ کنید تا دور هر سر سیر یک بسته ایجاد کنید.

  • هر سر را در مرکز یک مربع قرار دهید به طوری که میخک های بریده شده رو به بالا باشد. میخک های در معرض را با 1/2 قاشق چایخوری روغن زیتون در هر سر بپاشید، سپس نمک و فلفل بپاشید. فویل یا کاغذ روغنی را در اطراف سیر ببندید تا کاملاً بپوشد (با پوسته، آن را به سمت بالا و اطراف سیر بچرخ،د یا بچرخ،د، سپس در صورت نیاز با نخ آشپزخانه محکم کنید).

  • بسته های سیر را به صورت حبه های به سمت بالا در یک ظرف پخت کوچک قرار دهید (اگر سیرتان به خودی خود نمی ماند، آن را در رامکین قرار دهید تا نگه دارد، سپس رامکین را روی ظرف پخت قرار دهید). از طرف دیگر، می تو،د از قالب مافین استفاده کنید و هر بسته را داخل یکی از چاه ها قرار دهید.

  • سیر را در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 35 تا 45 دقیقه تفت دهید تا زم، که حبه ها قهوه ای طلایی روشن شوند و در هنگام فشار دادن به راحتی به دست بیایند (در باز ، بسته بسیار مراقب باشید تا بررسی شود). اگر از اجاق توستر استفاده می کنید، تابه را 180 درجه فارنهایت تا نیمه بچرخ،د.

  • سیر را از فر داغ خارج کرده و بگذارید استراحت کند. به محض اینکه به اندازه کافی خنک شد که بتوان آن را با خیال راحت در دست گرفت، با یک چاقوی کوچک پوست اطراف هر میخک را کمی کوتاه کنید. با یک چنگال کوچک یا انگشتان، سیر را از پوست بیرون بکشید یا فشار دهید. فوراً استفاده کنید (سیر بوداده را روی نان تست پخش کنید، با پوره سیب زمینی فوری قابلمه مخلوط کنید، با ماست یون، ساده مخلوط کنید تا روی سیب زمینی پخته شده با هوا سرخ کنید، آن را به پاستا مرغ اضافه کنید، آن را به پیتزای نان کبابی با مرغ توت فرنگی و آووکادو اضافه کنید-به وبلاگ مراجعه کنید. برای ایده های بیشتر در بالا پست کنید، یا برای استفاده بعدی ذخیره کنید.
  • برای ذخیره ،: باقیمانده سیر را در ظرفی دربسته تا 2 روز در یخچال قرار دهید.
  • یخ زدن: حبه های سیر را روی یک ورقه پخت قرار دهید و فریز کنید تا جامد شود. میخک های یخ زده را تا 3 ماه به یک ظرف دربسته و ایمن در فریزر منتقل کنید. قبل از گرم ، مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.
  • برای پیشبرد: سیر تفت داده شده را در روغن فرو کنید و تا 2 هفته در ظرف دربسته در یخچال قرار دهید.

خدمت: 1(از 8)کا،ی: 15کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 2gپروتئین: 1gچربی: 1gچربی های اشباع شده: 1gچربی های چند غیر اشباع: 1gچربی اشباع شده: 1gپتاسیم: 28میلی گرمفیبر: 1gقند: 1gویتامین A: 1IUویتامین سی: 2میلی گرمکلسیم: 13میلی گرماهن: 1میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی دستور العمل های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به برنامه های غذایی رایگان دسترسی داشته باشید.

ثبت نام من

دستور العمل های سیر مورد علاقه

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/roasted-garlic/