پنج دستور غذایی برتر روز بازی + چگونه یک بازی ایمن داشته باشیم –


به این صورت است:

فقط به این دلیل که ویروس کرونا هنوز در همه جا وجود دارد، ما مجبور نیستیم از بازی بزرگ دست بکشیم. از این گذشته، غرفه‌های روز یکشنبه مملو از بریدگی‌ها و کارکنان مراقبت‌های بهداشتی خواهد بود که به پاداش تلاش و فداکاری‌شان بیرون می‌روند. بنابراین ما می‌د،م که می‌تو،م خود را تطبیق دهیم، و در اینجا چند راه وجود دارد که می‌تو،م آن را در خانه انجام دهیم.

1) آن را کوچک نگه دارید

متأسفانه، امسال نمی‌تو،م مهم،‌هایی را که به آن عادت کرده‌ایم برگزار کنیم. اما اشکالی ندارد! می‌تو،م با خانواده‌هایمان یا افرادی که در «حباب» خود هستند جشن بگیریم. با کوچک نگه داشتن مهم، تماشای خود و ،بیدن به حلقه هایی که تاکنون به آن ها ،بیده اید، می تو،د از انتشار غیرضروری جلوگیری کنید.

۲) کتاب بازی داشته باشید

همه چیز پیش می آید! بنابراین قبل از فرا رسیدن یکشنبه، یک کتاب بازی سریع تهیه کنید تا بد،د اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ داد، چه کاری انجام دهید. توپو چیکو تمام شد؟ یکی از دستورات شما درست نشد؟ یکی از دستور العمل های شما خیلی خوب بود که همسایه ها دم در هستند و می خواهند اجازه ورود پیدا کنند؟ یک برنامه داشته باشید و از پس هر کاری بر بیایید.

3) تمیز ، تمیز. تمیز.

قبل، حین و بعد. این آ، هفته مکان خود را تمیز نگه دارید، سطوح را ضدعفونی کنید و بهداشت را رعایت کنید. این یکی باید طبیعت دوم برای همه ما باشد.

4) پیروزی را جشن بگیرید

از این آ، هفته لذت ببرید. اگر در انزوا با خودتان همراه شده اید یا نه، این آ، هفته را به فکر ، در مورد چند چیز بگذر،د، مانند استقامت روح انسان (ببینید که ما با وجود این بیماری وحشتناک چه کارهایی انجام داده ایم!)، یا چقدر نبوغ و خلاقیت. نوآوری توانست در طول یک بیماری همه گیر بازی را برای ما به ارمغان بیاورد که تقریباً همه چیز تعطیل شده است. این برد را جشن بگیرید زیرا قطعاً یکی است.

پنج دستور العمل برتر برای بازی بزرگ

آشپزی قرنطینه - رول تخم مرغ چیزبرگر

چرخش من بر روی یکی از دستور العمل های سرخ شده هوای مورد علاقه من – رول تخم مرغ چیزبرگر! این‌ها واقعاً به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین دستور العمل‌هایی شدند که من در طول قرنطینه ارائه کردم، و اگر هنوز آنها را امتحان نکرده‌اید، می‌فهمید که چرا وقتی این غذاها را در روز یکشنبه درست کردید. ما آن را با بوقلمون بدون چربی نگه می داریم، و شما عاشق این خواهید بود که چگونه ترشی های ،د شده طعم آن را افزایش می دهند.

مرغ پاپ کورن سرخ شده با پنیر ماه

ببینید، همه عاشق مرغ پاپ کورن هستند. اما چگونه می‌تو،م یک چرخش سالم روی این مورد مورد علاقه طرفداران قرار دهیم؟ ما از پنیر ماه استفاده می کنیم! پنیر ماه یک میان وعده دوپ است که 100٪ پنیر چدار و بدون مواد زائد اضافه شده است، بنابراین ما از آن به ،وان نان برای مرغ خود استفاده می کنیم. نتیجه مرغ پوشیده از پنیر با ترد خوشمزه ای است که با هر لقمه آن را میل خواهید کرد.

صدف وگان سرخ شده در هوا

جایگزین نهایی بال مرغ من! این یکی دیگر از دستور العمل‌هایی است که در سال 2020 خیلی سریع شروع به کار کرد و از ابتدا تا انتها فقط 25 دقیقه طول می‌کشد. ما از قارچ صدفی استفاده می کنیم. شبیه مرغ یا طعم مرغ نیست، اما واقعاً خوب است. این آ، هفته اینها را امتحان کنید، پشیمان نخواهید شد.

Super Bowl Vegan Queso Nac،s

این فقط بازی بدون ناچو نیست. پس بیایید یک چرخش سالم روی چیزها بگذاریم. در این دستور غذا، ما چیزها را 100٪ وگان نگه می داریم (بله، حتی با این دستور غذا) تا آن را به سمت یک جهت آگاه تر از سلامت سوق دهیم. این به شما بستگی دارد که آیا می‌خواهید آن را صرفاً به ،وان غذا استفاده کنید (به راحتی می‌تو،د به سراغ برخی از سبزیجات مورد علاقه خود بروید) یا آن را روی خود ناچوها بریزید. اما من می گویم: چرا هر دو نه!؟

کیک ،چنگ چیپسی سیب زمینی

و در آ،، ما باید در مورد آن کیسه های چیپسی صحبت کنیم که فکر می کردید برای یکشنبه بردارید. درعوض، چرا با این کیک‌های ،چنگی خوشمزه و بدون دردسر، بازی میان‌وعده‌تان را بالا نبرید. شما همچنان به چیپس نیاز خواهید داشت، اما به جای اینکه بدون فکر به ته کیسه ضربه بزنید، فقط به یک فنجان نیاز دارید. توجه: احتمالاً تقلید گوشت ،چنگ برای این دستور العمل خوب جواب نمی دهد، بنابراین ممکن است لازم باشد کمی پر، کنید. به هر حال قول می دهم ارزشش را دارد!




منبع: https://fitmencook.com/five-top-game-day-recipes-save-the-big-game/