کریسمس مبارک – کافه آشپزخانه مل


کریسمس مبارک، دوستان.

سال جالبی برای من و خانواده مان بود. زمان، دزد زیرک، راهی برای پیشروی بدون توجه به احساسات لطیف انس، من دارد. (بخو،د: “هی، زمان، آهسته، هول کن!”)

من در این سال بالاترین و پایین‌ترین پستی‌ها را احساس کرده‌ام، و از طریق همه آن‌ها، بارها و بارها به من یادآوری می‌شود که چقدر عمیقاً برای این خانواده ناقص کامل خودم و یک نجات‌دهنده مهربان و مهربان، عیسی مسیح، سپاسگزارم.

بدون او، مطمئناً در میان آب های طوف، زندگی گم می شدم. من عمیقاً از رحمت و محبت او و یادآوری های ملایم در این زمان تلخ از سال تولد و زندگی او سپاسگزارم.

می‌دانم که بسیاری از شما را «در زندگی واقعی» نمی‌شناسم، اما از اعماق این قلب وبلاگ‌نویس، برای هر یک از شما آرزوی آرامش، شادی، عشق و خوشبختی دارم.

امیدوارم بتو،د از طریق این صفحه کوچک ،انه احساس کنید که من چقدر برای شما ارزش و ارزش قائل هستم – مهرب،، وفاداری شما، و زم، که انتخاب می کنید در اینجا بگذر،د، در حالی که زمان فوق العاده با ارزش است. از اینکه اینجا هستید و از راه های مختلف به من الهام می دهید سپاسگزارم.

در سال جدید میبینمتون! 💗💗

سلب مسئولیت: من یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم ، وسیله‌ای برای ،ب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.melskitchencafe.com/merry-christmas-6/