کوکی های نارگیل – WellPlated.com


لیست سطل کوکی های خود را با این غذاهای قدیمی و ضخیم و جویدنی زنده کنید کوکی نارگیل. درست ،شان ساده و خوش طعم هستند. آماده رفتن (کوکو) -آجیل.

کوکی نارگیلی غلیظ و جویدنی

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

یک لقمه ترد اولیه شما را به یک فضای داخلی جویدنی و کره ای می کشاند که سپس با خوبی و نارگیلی خود شما را شگفت زده و خوشحال می کند. “چرا نمی توانم اینها را نخورم؟” بافت

این کوکی‌های نارگیلی ساده برای تهیه در خانه، جایگزینی سرگرم‌کننده برای دستور العمل‌های کوکی‌های معمولی شما و جنبه سالم‌تری دارند (به هر حال برای کوکی‌ها).

اگر فکر می‌کنید دوست داشتن نارگیل کار سختی است، از شما خواهش می‌کنم در این مورد تجدید نظر کنید.

در حالی که شما ممکن است فکر نارگیل را باید برای بارهای تیکی رزرو کرد، این یک ماده فوق‌العاده برای افزودن به دسرها برای طعم شیرین، آجیلی و بافتی شگفت‌انگیز است.

از آنجایی که در اینجا هرگز به اندازه کافی نیست، این کوکی‌های نارگیل از آن به سه روش استفاده می‌کنند: نارگیل پوسته‌دار، شکر نارگیل و روغن نارگیل.

شیرینی نارگیلی آسان با تکه های نارگیل

راه های استفاده از نارگیل

علاوه بر کوکی ها، نارگیل یک ،یب عالی برای گرانولا و میان وعده های سالم است.

اگر متوجه شدید که مقدار زیادی نارگیل ،د شده دارید که مطمئن نیستید چگونه آن را تمام کنید، این چیزی است که می تو،د درست کنید:

کوکی نارگیلی روی سینی با پشته کوکی های نارگیلی

طرز تهیه شیرینی نارگیلی

مطمئناً، همه عاشق یک شیرینی چیپس شکلاتی سالم یا کوکی ک،یک بلغور جو دوسر هستند، اما این کوکی‌های نارگیلی یک تغییر سرعت هیجان‌انگیز هستند.

فقط با یک کاسه همزن مقداری دلپذیر نارگیل بنوشید و سپس تماشا کنید که همه افراد خانه شما وقتی بوی پخت آن را بوییدند به سمت آشپزخانه فرار می کنند!


مواد تشکیل دهنده

  • کره. 5 قاشق غذاخوری برای ارائه طعم کره ای که باید در هر کوکی خانگی داشته باشید.
  • ماست یون،. با جایگزین ، مقداری کره، این کوکی ها را سبک می کند.
  • شکر نارگیل. شکر نخل نارگیل نیز نامیده می شود، طعم ملایم و کمی آجیلی دارد، شاخص گلیسمی پایینی دارد و این شیرینی ها را به طور طبیعی شیرین می کند.

مبا، بازار

شکر نارگیل را می توان با شکر قهوه ای روشن جایگزین کرد که طعمی مشابه دارد.

  • پوست لیموی تازه. پوست لیموی تازه یک تمجید روشن از طعم نارگیل است. اختیاری است، اما من برای پیچیدگی بیشتر توصیه می کنم!
  • عصاره و،ل. هیچ چیز تقلیدی مجاز نیست، لطفا. شما واقعا می تو،د آن را در کوکی ها میل کنید، بنابراین و،ل خالص ارزشش را دارد.
  • آرد سبوس دار سفید. یکی دیگر از ترفندهای مورد علاقه من که کمی مواد مغذی بیشتری را به محصولات پخته شده اضافه می کند، استفاده از آرد گندم کامل به جای مقداری از آرد همه منظوره است. این مخلوط آرد پروتئین و فیبر بیشتری به شما می دهد.

مبا، بازار

در صورت تمایل می تو،د آرد همه منظوره را تعویض کنید.

  • نارگیل پرک. تکه های نارگیل یک نسخه بزرگتر از نارگیل ،د شده است. به جای رنده شدن، نارگیل را به تکه های بزرگتر برش می زنند و سپس خشک می کنند. انتخاب پولک به جای نارگیل ،د شده یک تفاوت بافتی است و نارگیل را برجسته تر می کند.
یک دسته از کوکی های نارگیل آسان با تکه های نارگیل

جهت

کره و شکر زده شده برای بهترین کوکی های نارگیلی
  1. کره خامه ای، ماست یون، و شکر را هم بزنید تا سبک و پفکی شود.
کره خامه‌ای، ماست یون،، شکر نارگیل و شکر دانه‌ریز در کاسه همزن کوکی‌های نارگیلی
  1. تخم مرغ، پوست لیمو و و،ل را اضافه کنید، سپس با جوش شیرین و نمک هم بزنید.
مخلوط ، خمیر کوکی نارگیلی
  1. در آردها مخلوط کنید.
مواد کوکی نارگیلی سالم در کاسه همزن
  1. نارگیل را هم بزنید. حداقل 1 ساعت در یخچال بگذارید.
ورق پخت کوکی های نارگیلی که از فر خنک می شوند
  1. کوکی های نارگیلی را به مدت 8 تا 9 دقیقه در دمای 350 درجه فارنهایت بپزید تا قهوه ای طلایی شوند. اجازه دهید به مدت 5 دقیقه روی ورقه پخت خنک شود، سپس به توری سیمی منتقل کنید. لذت ببرید!

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. کلوچه های نارگیل باقیمانده را تا یک هفته در دمای اتاق در ظرف دربسته نگهداری کنید (انگار تا این حد دوام داشته باشند!).
  • یخ زدن. کوکی های پخته شده را در یک ظرف دربسته و ایمن در فریزر تا 3 ماه قرار دهید. بگذارید یک شب در یخچال ذوب شود سپس به دمای اتاق منتقل کنید.

نکته آماده سازی غذا

خمیر تازه مخلوط شده باید حداقل 1 ساعت قبل از پخت در یخچال بماند، اما می تو،د آن را تا 4 روز قبل از پخت در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید. این یک راه عالی برای تهیه غذای عجیب و غریب برای پخت و پز در تعطیلات است.

نکات ذخیره سازی

می‌تو،د خمیر کوکی‌ها را تکه تکه کرده و فریز کنید و در صورت درخواست، کوکی‌های تازه‌پخت داشته باشید! بعد از درست كردن خمير، گلوله‌هايي بريزيد و روي ورقه‌اي قرار دهيد. 10 دقیقه فریز کنید تا توپ ها به هم ن،بند. سپس به ظرف دربسته و ایمن در فریزر منتقل کنید و برای یک روز بار، در فریزر نگهداری کنید.

توپ های خمیر را می توان مستقیماً از یخ زده پخت. فقط چند دقیقه به زمان پخت فراخو، شده اضافه کنید. برای بهترین نتیجه، از خمیر منجمد ظرف 3 ماه استفاده کنید.

کوکی های نارگیلی قدیمی روی کاغذ روغنی

ابزارهای پیشنهادی برای تهیه این دستور غذا

کوکی نارگیلی غلیظ و جویدنی

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

بیایید نارگیل را فراتر از جزایر با کوکی های نارگیل جشن بگیریم!

دستور پخت کوکی نارگیلی ساده با تکه های نارگیل که روی کاغذ روغنی پخته شده اند

سوالات متداول

آیا نارگیل خشک شده مانند نارگیل خشک است؟

نارگیل خشک شده بافت ظریف تری نسبت به نارگیل خشک و ،د شده دارد. آن را مانند پنیر ریز رنده شده در مقابل پنیر رنده شده در نظر بگیرید.

چه نوع کوکی های نارگیلی دیگری می توانم درست کنم؟

من فکر می کنم شکلات می تواند یک افزودنی دوست داشتنی برای این کوکی های نارگیلی باشد (منظورم این است که چقدر ممکن است ضرر داشته باشد؟). می تو،د 1/2 فنجان چیپس یا تکه های شکلات تلخ را به ،وان مخلوط اضافی اضافه کنید.

آیا کوکی های نارگیلی با ماکارونی نارگیلی متفاوت هستند؟

در حالی که هر دو دسر نارگیل لذت بخش هستند، اما بسیار متفاوت هستند! ماکارون های نارگیلی شبیه مرنگ هستند در حالی که کوکی های نارگیلی با شیرینی های شکری با نارگیل مخلوط شده قابل مقایسه هستند.

  • 5 قاشق غذاخوری کره بدون نمک در دمای اتاق
  • 2 قاشق غذاخوری ماست یون، ساده بدون چربی در دمای اتاق
  • 3/4 فنجان شکر نارگیل یا شکر قهوه ای روشن را جایگزین کنید
  • 1/3 فنجان شکر دانه ریز
  • 1 تخم مرغ بزرگ در دمای اتاق
  • پوست 1 لیمو کوچک اختیاری
  • 1 1/2 قاشق چای خوری عصاره و،ل خالص
  • 3/4 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 3/4 قاشق چایخوری نمک کوشر
  • 1 فنجان آرد همه منظوره
  • 3/4 فنجان آرد گندم کامل سفید یا آرد همه منظوره اضافی
  • 1 1/2 فنجان ها نارگیل پوسته پوسته شده

  • در یک کاسه بزرگ یا کاسه یک همزن پایه مجهز به پارو، کره، ماست یون،، شکر نارگیل و شکر گرانول را با همزن برقی با سرعت متوسط ​​خامه بزنید تا زم، که خیلی سبک و پف کند، حدود 4 دقیقه کامل ادامه دهید. در صورت نیاز کاسه را ،اش دهید.

  • تخم مرغ، پوست لیمو (در صورت استفاده) و و،ل را اضافه کنید. آنقدر هم بزنید تا یکدست شود و در صورت نیاز کاسه را بتراشید. مخلوط به نظر می رسد کشک است، اما نگران نباشید. جوش شیرین و نمک را با همزن بزنید تا مخلوط شوند.

  • سرعت همزن را کم کنید و کم کم آرد همه منظوره و آرد سفید کامل را اضافه کنید و هم بزنید تا زم، که از بین برود. خمیر شکننده به نظر می رسد.

  • با دست با کاردک ،تیکی یا قاشق چوبی نارگیل را هم بزنید. برای بهترین طعم و مطمئن شدن از خشک نبودن شیرینی ها، حداقل 1 ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید.

  • پس از آماده شدن برای پخت، یک توری را در وسط فر قرار دهید و فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی یا یک تشت پخت سیلی، بپوش،د. با قاشق یا قاشق بیسکویت، کوکی‌ها را با قاشق‌های سوپ‌خوری پر کنید و روی ورقه پخت آماده شده با فاصله 1 اینچ از هم فاصله بگیرید. به مدت 8 تا 9 دقیقه بپزید، تا زم، که رویه و لبه ها به سختی خشک شود اما داخل آن نرم باشد. اجازه دهید به مدت 5 دقیقه روی ورقه پخت خنک شود، سپس به آرامی به توری خنک کننده منتقل کنید. (من دوست دارم تکه کاغذ پوستی یا تشک پخت سیلی، خود را درست از روی ورقه پخت و روی قفسه خنک کننده بکشم.) گرم یا در دمای اتاق لذت ببرید.

  • برای ذخیره ،: باقی مانده کوکی ها را تا یک هفته در دمای اتاق در ظرف دربسته نگهداری کنید (انگار تا این حد ماندگاری داشته باشند!).
  • یخ زدن: کلوچه های پخته شده را در ظرف دربسته و ایمن در فریزر تا 3 ماه قرار دهید. بگذارید یک شب در یخچال ذوب شود سپس به دمای اتاق منتقل کنید. یا خمیر را ت،یم کرده و فریز کنید. از حالت یخ زده بپزید و در صورت نیاز به زمان پخت اضافه کنید.

خدمت: 1از 20کا،ی: 143کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 18gپروتئین: 2gچربی: 7gچربی های اشباع شده: 6gچربی های چند غیر اشباع: 0.2gچربی اشباع شده: 1gچربی ترانس: 0.1gکلسترول: 17میلی گرمپتاسیم: 53میلی گرمفیبر: 2gقند: 8gویتامین A: 101IUویتامین سی: 0.2میلی گرمکلسیم: 10میلی گرماهن: 1میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی پروژه ها و آموزش های مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

ثبت نام

کوکی های بیشتری برای پخت همین الان

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/coconut-cookies/