کیک لیوانی بیسکوف | خورنده گزنده


شیرینی خود را تنها در 6 دقیقه با این فوق العاده آسان ارضاء کنید کیک لیو، بیسکوف دستور آشپزی! تنها چیزی که برای تهیه این کیک ماگ نرم و کرکی برای یک نفر نیاز دارید یک مشت مواد ساده و یک مایکروویو است. این غذای دلپذیر با کره بیسکوف بیسکوف پر شده است و کاملا غیرقابل مقاومت است!

دسرهای یک نفره مانند این کیک لیو، بیسکوف خانگی بهترین بهترین دسرها هستند که هوس یک چیز شیرین را دارید! این دستور به ،وان کیک ماگ اسپکولوس نیز شناخته می شود، زیرا اسپرد بیسکوف از کوکی های اسپکولوس تهیه می شود. اگر فکر می‌کنید این دستور العمل شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، باید دستور العمل‌های کیک ماگ وگان کره بادام زمینی یا شکلاتی را نیز امتحان کنید!

این کیک ماگ کره بیسکوف لوتوس در زمان کمتری نسبت به هر دسر دیگری در مایکروویو درست می شود. طعم کره کوکی و کیک لطیف آن، آن را به دسر سریع مورد علاقه جدید شما تبدیل می کند!

جزئیات مواد تشکیل دهنده و دستورالعمل کامل دستور پخت کیک لیوان بیسکوف خوشمزه را در کارت دستور غذا در پایین پست بگیرید.

تهیه این کیک بیسکویت لوتوس بیسکوف بسیار آسان است! طرز تهیه کیک ماگ خانگی به شرح زیر است:

پخش بیسکوف ذوب شده: مایه بیسکوف را به لیوان مخصوص مایکروویو اضافه کنید و به مدت 15 ث،ه حرارت دهید تا نرم و روان شود.

مخلوط در مواد خشک: آرد، شکر و بکینگ پودر را اضافه کنید و با لیسک یا قاشق چوبی هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.

مواد مرطوب را اضافه کنید. شیر بادام و روغن را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

کیک مایکروویو: به مدت 1 دقیقه در مایکروویو بپزید. با قرار دادن یک سیخ یا خلال دندان، تست کنید که آیا کیک ماگ لوتوس شما پخته شده است. اگر نیاز به پخت بیشتر داشت، با 10 ث،ه در مایکروویو قرار دهید تا کاملا پخته شود.

خنک و سرو کنید. کیک ماگ لوتوس بیسکوف را بردارید و اجازه دهید به مدت 2 دقیقه خنک شود و در صورت تمایل با قطره ای از ماگ بیسکوف و یک قاشق بستنی معمولی یا گیاهی سرو کنید. در دمای اتاق سرو کنید.

کیک لوتوس بیسکوف از چه چیزی درست می شود؟

کیک بیسکوف لوتوس را می‌توان به روش‌های مختلف درست کرد، اما دستور اصلی شامل بیسکوف بیسکوف یا کوکی بیسکوف، آرد، شکر، تخم‌مرغ، کره، شیر، بیکینگ پودر و عصاره و،ل است. این معمولا یک کیک لایه ای است که بین لایه های کیک با،رم بیسکوف قرار دارد. طعمی شیرین، و،لی و دارچینی دارد.

چرا ماگ کیک ها لطیف هستند؟

چند دلیل وجود دارد که چرا کیک های لیو، ممکن است گاهی اوقات لطیف شوند. به طور معمول، اگر کیک ماگ شما نرم است، ممکن است مقدار زیادی از یکی از مواد مرطوب را اضافه کرده باشید، از آرد کافی استفاده نکرده باشید، یا ممکن است نیم پز باشد (یا با قدرت بسیار بالا در مایکروویو پخته شده باشد). سعی کنید مدت زمان بیشتری آن را با قدرت کمتر بپزید، کیک را در فواصل 10 ث،ه بررسی کنید تا پخت کامل شود و از پختن بیش از حد آن اجتناب کنید.

پخت و پز با قدرت بسیار بالا می تواند منجر به پختن بیش از حد در بیرون و نیم پز شدن داخل کیک در مایکروویو شود. این به این دلیل است که مایکروویوها از بیرون به داخل پخت می‌کنند. بنابراین سطح قدرت بالا باعث می‌شود که بیرون قبل از پخته شدن داخل، پخته شود، که به شما یک ،مت بیرونی خشک، بیش از حد پخته و یک مرکز نیم‌پخته لطیف می‌دهد.

اسپرد بیسکوف با چه چیزی همراه است؟

اسپری بیسکوف مانند کره بادام زمینی یا نوتلا است، می تو،د آن را به غذاهای مختلف اضافه کنید! طعم شیرین و دارچینی آن کاملاً با نان تست، وافل، پنکیک، نان شیرینی، به ،وان خوراکی برای میوه یا کراکر، یا به ،وان پرکننده کیک (مانند این کیک لیو، آسان)، کیک کوچک یا دونات، جفت می شود. شما همچنین می تو،د آن را به ،وان یک ماده در فراستینگ، بستنی یا حتی چیزکیک استفاده کنید!

چرا ماگ کیک من بالا نمی آید؟

معمولاً 3 دلیل وجود دارد که کیک ماگ شما بالا نمی آید:
1) خمیرمایه ها:
اگر در دستور پخت بیکینگ پودر یا جوش شیرین آمده است، مطمئن شوید که تازه هستند و تاریخ مصرف آنها تمام نشده است (و آنها را فراموش نکنید!). اگر خیلی قدیمی شده باشند یا به اندازه کافی از بکینگ پودر یا جوش شیرین استفاده نکرده باشید، کیک آنطور که باید بالا نمی آید. اگر در دستور پخت شما نیازی به بکینگ پودر یا جوش شیرین نیست، مطمئن شوید که به جای آن از آرد خود برآمده استفاده کنید. (توجه: این کیک بیسکوف بیکینگ پودر نیاز دارد.)

2) قدرت مایکروویو: اگر قدرت مایکروویو خیلی زیاد باشد، کیک ممکن است خیلی سریع بپزد و زمان کافی برای ور آمدن نداشته باشد.

3) مخلوط ، بیش از حد / خمیر غلیظ: مخلوط ، بیش از حد خمیر می تواند آن را خیلی غلیظ کند و ممکن است برای بلند شدن مواد خمیر کننده خیلی سنگین باشد و باعث شود کیک به درستی بلند نشود.

چگونه کیک بیسکوف را در لیوان سرو می کنید؟

این کیک کره کوکی را در یک لیوان با یک پیمانه بستنی و،لی، پر از سس شکلات یا حتی با کمی بیسکوف اضافی روی آن سرو کنید. به راحتی می تو،د خامه فرم گرفته یا خامه نارگیل زده شده و یک بیسکوف ،د شده (یا یک کلوچه کامل) را نیز اضافه کنید!

آیا می تو،د کیک ماگ بیسکوف را در یخچال نگهداری کنید؟ آیا می تو،د آن را فریز کنید؟

کیک های لیو، واقعاً بهتر است بلافاصله پس از پختن در مایکروویو خورده شوند – به این ترتیب بهترین بافت و طعم را خواهید داشت. با این حال، اگر مجبور به نگهداری این کیک بیسکوف هستید، می‌تو،د آن را تا ۲ روز در یخچال در ظرف دربسته نگهداری کنید. من فریز ، این کیک را توصیه نمی‌کنم، زیرا پس از یخ‌زدایی و گرم شدن مجدد، مزه‌ای مشابه ندارد.




منبع: https://pickyeaterblog.com/biscoff-mug-cake/