لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون-غذا شرقی

اگر به فرحزاد رفتید و در بین آن همه رستوران، دوست داشتید غذای خود را در فضایی آرام، تمیز و دلنشین میل کنید، می‌توانید سری به باغچه رستوران سنتی گل یخ بزنید. علت محبوبیت آن را می‌توان در ایجاد فضایی گرم و دلنشین و همچنین ارائه غذاهایی خوش‌طعم و باکیفیت پیدا کرد. رستوران سنتی گل یخ فرحزاد دارای دو بخش داخلی و خارجی است که بسته به سلیقه و حال‌وهوای خود می‌توانید غذای خود را در هریک از این بخش‌ها میل کنید. منو رستوران گل یخ فرحزاد شامل انواع کباب از جمله جوجه کباب زعفرانی، کباب ترش، شیشلیک، کوبیده و چنجه می‌شود که همراه با نوشیدنی‌های اصیل ایرانی سرو می‌شوند. شبستان یکی دیگر از رستوران های سنتی شهر تهران است که ترکیبی از غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای دریایی در منو آن به چشم می‌خورد.

بهترین شعبه مجموعه رستوران‌های ارکیده در میدان آرژانتین تهران واقع شده است و ظرفیت پذیرایی بیش از 450 نفر میهمان را دارد. این رستوران با اضافه‌کردن پارکینگ اختصاصی به امکانات رفاهی خود، این امکان را برای میهمانان خود فراهم کرده تا در نهایت آرامش و با کمترین دغدغه از میل‌کردن وعده غذایی خود لذت ببرند. برای برگزاری مراسم‌ها و میهمانی‌های خانوادگی خود هم می‌توانید روی سالن‌های VIP این رستوران حساب کنید. بهترین غذاهای رستوران ارکیده که می‌توانید در وعده ناهار امتحان کنید باقالی‌پلو با ماهیچه و گردن، کباب ترش، جوجه کباب، شیشلیک و بختیاری‌های لذیذ هستند.

  • منوی کافه هم هر مدل نوشیدنی گرم و سردی که میخواهید را دارد و بطور کلی، تمامی غذا ها و نوشیدنی ها لذیذ و باکیفیت هستند.
  • رستوران سنتی عالی قاپو یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران محسوب می‌شود.
  • موسیقی زنده رستوران عمارت توسط یک گروه حرفه‌ای و باتجربه برای مشتریان اجرا می‌شود و لذت غذا خوردن در این رستوران سنتی را برایشان دوچندان می‌کند.
  • این رستوران دارای منوی متنوعی از انواع نان هندی، سوپ های هندی، کباب ها، برنج و بسیاری از غذاهای خوشمزه هندی در اینجا تهیه می‌شود.

ارکیده را می‌توان یک رستوران لوکس با دکوری زیبا و جذاب دانست که بهترین مکان برای گذراندن یک شب یا روز خاطره‌انگیز است. در این رستوران پرطرفدار می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنید و هر نوع کبابی را که باب میلتان است سفارش دهید. فضای رستوران ارکیده کاملا خانوادگی و زیباست و میزهای چوبی گرد با فاصله مناسبی از هم قرار گرفته‌اند.

با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید! تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. این رستوران به صورت زنجیره ای است و در سه منطقه در تهران و هفت شهر شعبه دارد. طراحی زیبای رستوران و کیفیت خوب غذاها و نوشیدنی ها و مدیریت اصولی و صحیح این مجموعه، آن را تبدیل به مکانی برای برگزاری دور همی ها، تولدها و سایر جشن ها کرده است.

۱۴. رستوران سنتی شهربانو

همچنین، می توانید در رستوران گشت هم غذا سنتی میل کنید و هم انواع فست فود را سفارش دهید. رستوران خونه مثل خانه ای واقعی ساخته شده است و همین امر در شما احساس راحتی ایجاد می کند و فضای گرم رستوران خونه را احساس می کنید. جالب است بدانید دستور پخت غذاهای رستوران خونه را بدری جون و مامان شهین می دهند. لازم است بدانید قیمت غذاهای این رستوران زیاد است، اما حجم آنها در سینی غذا اصلا کم نیست یعنی شما می توانید یک غذا را برای دو نفر سفارش دهید. یکی از پرآوازه ترین رستوران های تهران، سینی غذا رستوران ستارگان شاندیز می باشد.

شمال تهران

با وجود مناظر بکر کوهستانی و زیبای منطقه فشم، اصلاً جای تعجبی نیست که سومین رستورانی که قصد معرفی آن را داریم هم در منطقه شمیرانات قرار داشته باشد. رستوران دهکده فشم دارای فضاسازی بسیار بی‌نظیری است و با فاصله‌گذاری مناسب آلاچیق‌ها، حریم فضای خصوصی را به‌خوبی رعایت می‌کند. در فصل زمستان اگر از سرمای هوا فراری هستید، می‌‌توانید به بخش داخل رستوران مراجعه کنید. هرچند حتی در فصل زمستان هم با مجله خبری غذا سیستم گرمایشی مناسب، امکان استفاده از آلاچیق‌های فضای باز وجود خواهد داشت. در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شود؛ اما بهتر است حتماً طعم کباب لقمه مخصوص و ماهی کبابی آن را بچشید؛ چراکه جای دیگری در میان بهترین رستوران های تهران چنان طعم بی‌نظیری را پیدا نمی‌کنید. این رستوران که در محدوده شرق تهران و خیابان پیروزی واقع است، شما را در مقابل کیفیت غذاها و پذیرایی شگفت‌زده می‌کند.

رستوران ریتون (میدان هفت تیر)

حتی کسانی که کاملاً گیاهخوار نیستند نیز ترجیح می‌دهند وعده‌هایی در هفته یا حتی روزهایی خاص را گیاهخوار باشند. با زیاد شدن علاقه‌مندان به گیاهخواری، رستوران‌هایی در تهران مناسب با این رژیم غذایی به طور اختصاصی تأسیس شده‌اند و ما در ادامه به معرفی بعضی از این رستوران‌ها خواهیم پرداخت. در این رستوران‌ها علاوه بر غذاهای ایتالیایی می‌توانید غذاهای رژیمی و گیاهی را هم پیدا کنید. همچنین غذاهای دریایی مثل میگو و ماهی سالمون نیز در این رستوران‌ها سرو می شوند و از این نظر، منو تنوع زیادی دارد.

این رستوران که در مرکز شهر تهران است برخلاف رستوران هاییی که بالاتر معرفی شد ارزان قیمت نیست. رستوران زیر زمین یک منوی متنوع و کامل برای هر سلیقه و هر رژیم غذایی دارد. یکی از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران خورشت خلال کرمانشاهی آن است. این موضوع را بجز کیفیت غذایش به دکوراسیون و مبلمان و فضایش مدیون است که آدم را به یاد رستوران‌های لوکس فرانسوی می‌اندازد. تا مدت‌ها این رستوران فقط غذاهای ایرانی سرو می‌کرد ولی الان منوی خود را گسترش داده و استیک‌های خوشمزه و انواع سوپ‌ها و نودل‌ها را هم به منویش اضافه کرده است. دیزی سرای ایرانشهر، یکی از بهترین رستوران های تهران برای کسانی است که علاقه زیادی به دیزی دارند.