اسموتی کلم توت فرنگی – گیاهی بر اساس بودجه


من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

به یک دستور العمل جدید اسموتی سالم برای صبح نیاز دارید؟ بیشتر از این 5 دقیقه نگاه نکنید دستور تهیه اسموتی کلم توت فرنگی! درست ، آن آسان است و با تعداد زیادی مواد سالم بسته بندی شده است و آن را راهی عالی برای شروع روز می کند.

دو عدد اسموتی کلم توت فرنگی کامل در یک لیوان با مواد اولیه در پس زمینه

خوردن یک صبحانه سالم راهی عالی برای شروع روز است. پس از یک شب روزه داری به بدن سوخت رس، می کند و شما را برای روز حرکت می کند. اما اگر زمان عاملی برای اطمینان از خوردن صبحانه است، این اسموتی توت فرنگی کلم یک راه حل آسان است.

برای صبح ها اسموتی های صبحانه بیشتری می خواهید؟ ممکن است بخواهید یکی از دیگر دستور العمل های اسموتی مورد علاقه من را امتحان کنید! من عاشق این توت مخلوط با اسموتی میوه ن،ا و زنجبیل هستم.

به ایده های بیشتری برای پخت کلم پیچ نیاز دارید؟ سپس حتما باید این سالاد کلم توت فرنگی، سالاد کلم پیچ گاربانزو و سوپ کلم و لوبیا را بررسی کنید.

چرا این دستور العمل کار می کند

  • سریع و آسان
  • مواد سالم
  • بدون شکر اضافه شده
  • من، برای تهیه غذا

چه چیزی به این اسموتی می رود

این اسموتی سبز با توت فرنگی با استفاده از مواد ساده، سالم و کامل درست می شود.

مواد تشکیل دهنده اسموتی کلم توت فرنگی روی یک سطح سفید پخش شده است
  • توت فرنگی: منجمد بهترین است. آنها راحت هستند، اغلب ارزان تر هستند، و به اسموتی کلم بری قوام کمی یخ زده می دهند.
  • موز: تازه یا منجمد استفاده کنید. حتی می تو،د موزهای رسیده را فریز کرده و در اسموتی ها استفاده کنید. این یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه با کاهش ضایعات است.
  • دانه کدو تنبل: چربی های سالم، فیبر و سایر مواد مغذی، اما دانه های آفتابگردان نیز موثر هستند.
  • دانه کتان (یا کنجاله کتان): دانه های کتان آسیاب شده منبع سالمی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند. می تو،د از دانه چیا یا دانه شاهدانه نیز استفاده کنید.
  • برگ های کلم پیچ: سبزی های سالم باعث تقویت تغذیه در این اسموتی وگان می شود. می تو،د از اسفناج یا سبزی های دیگر نیز استفاده کنید.
  • تاریخ: منبعی از قند طبیعی برای شیرین ، این اسموتی کلم پیچ و میوه.
  • آب یا شیر گیاهی: برای کمک به ،یب میوه و سبزیجات و ایجاد بافت اسموتی. اگر از شیر گیاهی استفاده می کنم، شیر بادام یا شیر نارگیل مورد علاقه من است.

طرز تهیه اسموتی کلم پیچ و توت فرنگی

  • 1) تمام مواد اسموتی سبز توت فرنگی را به مخلوط کن اضافه کنید.
مواد تشکیل دهنده اسموتی کلم توت فرنگی روی یک سطح سفید در کنار مخلوط کن پخش می شود
مواد لازم برای اسموتی کلم توت فرنگی در مخلوط کن
  • 2) مخلوط کنید تا یکدست و ، رنگ شود، در صورت ،وم آب یا شیر را اضافه کنید تا غلظت اسموتی دلخواه به دست آید.

نکات تخصصی

  • قوام تکان دادن: برای یک اسموتی غلیظ و خامه مانند شیک از توت فرنگی و موز یخ زده استفاده کنید.
  • آماده سازی غذا: برای صبح های راحت تر، میوه ها، دانه ها و کلم پیچ را در ظروف بسته بندی کنید. سپس وقتی آماده شدید، همه چیز را در مخلوط کن بریزید و ،ما و مایع را اضافه کنید تا مخلوط شود.

سوالات متداول

آیا کلم پیچ خام موجود در اسموتی ها برای شما مفید است؟

بله، کلم پیچ یک ماده مغذی فوق‌العاده است و حاوی مقادیر زیادی فیبر، ویتامین‌های A، K، B6 و C، کلسیم، پتاسیم، مس و منگنز است و همچنین کا،ی کمی دارد. ویتامین K موجود در کلم پیچ ممکن است برای افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند مشکل ساز باشد، بنابراین در صورت نگر، با پزشک خود مشورت کنید.

آیا می تو،د ساقه های کلم پیچ را در اسموتی ها ،یب کنید؟

نه، من استفاده از ساقه ها، به خصوص انتهای بزرگتر را توصیه نمی کنم. اینها می توانند کاملاً فیبری باشند و ممکن است به خوبی در اسموتی ،یب نشوند. بهتر است انتهای آن را رزرو کنید تا در سوپ ها یا خورش هایی که برای مدت طول، پخته می شوند استفاده کنید تا بیشتر نرم شوند.

آیا نوشیدن هر روز یک اسموتی سبز مشکلی ندارد؟

مطمئناً هیچ چیز واقعاً ناسالمی در مورد مصرف هر روز یک اسموتی سبز وجود ندارد. فقط حتما به محتوای شکر و اندازه سرو دقت کنید تا زیاده روی نکنید. همچنین ممکن است بخواهید مواد را کمی تغییر دهید تا تنوع بیشتری در مواد مغذی دریافت کنید.

دو عدد اسموتی کلم توت فرنگی کامل در یک لیوان با مواد اولیه در پس زمینه

تغییرات

در اینجا چند انتخاب برای راه هایی برای افزودن کمی تنوع به اسموتی شما وجود دارد.

  • تقویت کننده پروتئین: یک قاشق پودر پروتئین گیاهی مورد علاقه خود یا یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی یا کره بادام را به آن اضافه کنید.
  • خامه ای تر: توفو ابریشمی یا ماست گیاهی را اضافه کنید تا قوام خامه‌ای بیشتری داشته باشید.
  • اسموتی انواع توت ها و کلم پیچ: از ،یبی از انواع توت ها استفاده کنید یا توت فرنگی ها را با زغال اخته، تمشک یا شاه توت جایگزین کنید.
  • اسموتی میوه با کلم پیچ: به جای توت فرنگی از مخلوط میوه هایی مانند آناناس، پاپایا یا انبه استفاده کنید.

دستور العمل های ساده تر صبحانه

ع، ها توسط آلفونسو رویا

  • مواد را به مخلوط کن اضافه کنید.

  • مخلوط کنید تا یکدست و ، رنگ شود، در صورت ،وم آب یا شیر گیاهی را اضافه کنید تا غلظت اسموتی دلخواه به دست آید.

  • ثبات تکان دادن: برای یک اسموتی غلیظ و خامه مانند شیک از توت فرنگی و موز یخ زده استفاده کنید.
  • آماده سازی غذا: برای صبح های راحت تر، میوه ها، دانه ها و کلم پیچ را در ظروف بسته بندی کنید. سپس وقتی آماده شدید، همه چیز را در مخلوط کن بریزید و ،ما و مایع را اضافه کنید تا مخلوط شود.

کا،ی: 318کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 39gپروتئین: 15gچربی: 16gچربی های اشباع شده: 2gچربی های چند غیر اشباع: 8gچربی اشباع شده: 4gچربی ترانس: 0.01gسدیم: 135میلی گرمپتاسیم: 1371میلی گرمفیبر: 17gقند: 17gویتامین A: 22827IUویتامین سی: 261میلی گرمکلسیم: 635میلی گرماهن: 6میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

دوره: صبحانه

غذا: آمریکایی

روش: مخلوط کن

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: اسموتی بدون لبنیات، اسموتی میوه، میوه ها، اسموتی سبز، صبحانه سالم، اسموتی توت فرنگی کلم، آماده سازی غذا، مغذی، امگا 3، در حال حرکت، اسموتی کلم توت فرنگی، اسموتی سبز گیاهی


منبع: https://plantbasedonabudget.com/jade-green-smoothie/