بررسی تخصصی بهترین رستوران های تهران +ویدیو +نظرات + تصاویر + نقشه-غذا شرقی

بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها با سطح کیفی بالا در رستوران لیدوما طبخ و سرو می‌شوند. رستوران راه چوبی نیز در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار داشته که از وسعت زیادی نیز یزخوردار است. انواع غذاها، از قبیل کباب‌ها و غذاهای محلی گیلانی، پاستا و پیتزا و انواع فست فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌ رستوران‌های راه چوبی سرو می‌شوند. فضای دلپذیر این رستوران، با طراحی خاص و منحصربه‌فرد مکان مناسبی را برای گذراندن وقت و صرف غذا در کنار خانواده و دوستان فراهم نمود. از نام این رستوران کاملاً مشخص است که باید انتظار معماری اروپایی را داشته باشید. این رستوران هر آنچه برای یک وعده غذایی لوکس نیاز است، فراهم می‌کند.

کافه رستوران گوزن در سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان پنجم (نوروزی)، پلاک ۴۳.۱ واقع شده است. تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است. تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد.

  • انواع حمص، سالاد تبوله، فلافل، سمبوسه و سالاد فتوش را می‌توانید به عنوان پیش غذا سفارش دهید.
  • یعنی اگر بیست نفر مهمون داشته باشید، نفری چهل و هشت (نهصد و شصت تومن) میدین و براتون اون پکیج رو سرو میکنن.
  • رستوران باروژ دارای شعبه‌های زنجیره‌ای در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، بام لند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار است.
  • با این حال، زمانی که شما به رستوران کوهپایه مراجعه کردید و از پیش غذاها و غذا های ایرانی و فرنگی مجموعه حسابی لذت بردید، نباید از اواع دسرهای خوشمزه ای که اینجا ارائه می شود غافل شوید.
  • می تونی انواع غذاهای ایرانی رو با کیفیت بالا و مزه های فراموش نشدنی تو این رستوران نوش جان کنی.

منوی متنوع و جذاب غذایی، نوشیدنی ایرانی، قهوه، شیرینی و دسر شما رو از ترک کردن محیط برای دسر و نوشیدنی بعد از غذا بی نیاز می‌کند. حالا که با بهترین رستوران های ایران آشنا شدید میتوانید انتخاب های با سلیقه تری داشته باشید. توی این رستوران بهترین گوشت کبابی رو استفاده میکنن و استیک های فوق العاده ای دارن، توی ارومیه شاید اولین رستوران نباشه ولی از بهتریناست که همیشه غذاهاش حرفی برای گفتن داره. این رستوران و سفره خانه سنتی و تاریخی عباسی کاشان توی خانه تاریخی عباسیان است. این شاهکار معماری جهان، از اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده.

۸. بهترین رستوران های تهران برای شام

بهترین رستوران های تهران همیشه قرار نیست غذا های ایرانی سرو کنند. بین اینهمه رستوران خوب و معروف و بعضاً لوکس، رستوران هایی هم هستند که غذاهای فرنگی ارائه می دهند. غذا های فرنگی منظورمان پیتزاهای ایتالیایی و استیک نیست بلکه شامل غذا های مدیترانه ای، مکزیکی، فرانسوی، هندی، چینی، ژاپنی و غیره است مانند رستوران کنزو که بهترین سوشی ها را ارائه می دهد. اینبار میخواهیم نگاهی به رستوران تاج مجله خبری غذا محل بیندازیم رستورانی که به عنوان بهترین رستوران هندی تهران شناخته می شود. بطور کلی، رستوران گرد ها زمانی که به گشت و گذار میان بهترین رستوران های تهران میپردازند یا زیبا بودن محیط اولویتشان می باشد یا بیشتر به غذا اهمیت می دهند. رستوران شایسته از آن رستوران هایی است که غذا هایش حرف ندارد اما محیطش مثل یک چلوکبابی می باشد برای همین هم هست بر روی سردر رستوران، چلوکبابی شایسته درج شده.

آدرس رستوران جوان

در طی چند سال اخیر با راه اندازی اسنپ فود و گسترش آن در مناطق مختلف ایران این امر بسیار آسان گشته است. از مزیت های رستوران عالی قاپو برگزاری مهمانی، تولد، جشن های خانوادگی و غیره است که با هماهنگی های لازم با مدیریت، به بهترین شکل انجام می شود. برای پیدا کردن رستوران خوب در تهران باید عوامل مختلفی مانند هزینه ها، ورودی، پارکینگ و مسیر و غیره را خوب بررسی کنید و همچنین از کمیت و کیفیت غذاهای طبخ شده مطمئن شوید در صورت تایید مراجعه کنید.

همچنین تمامی شعبات رستوران رفتاری هم از دکوراسیون یکسانی هم بهرمند هستند که بسیار زیبا، ساده و در عین حال، شیک و مدرن است. غرب نشینان برای دسترسی به شعبه غربی رستوران روحی کافیست در شهرک غرب قبل از اینکه به میدان صنعت برسند وارد ایوانک و خیابان سیمای ایران شوند تا نزدیک به خیابان فلامک، رستوران عمو روحی را مشاهده کنند. رستوران البرز تهران در خیابان سهروردی قرار دارد و هنگامی که وارد این خیابان شدید، بعد از تقاطع هویزه، رستوران البرز را نبش کوچه میکو قدم مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید رستوران البرز دارای پارکینگ اختصاصی برای میزهای رزرو شده وی آی پی دارد و از طرفی، جای پارک به راحتی در اطراف رستوران پیدا می شود. عطر و طعم غذاهای این رستوران حال و هوای شهر گیلان را برای مهمانان خود ایجاد می‌کند. رستوران گیلانه در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.

دکور رستوران لیدوما بسیار شیک و زیبا است و چشم هر مهمانی را به خود خیره می‌کند. همچنین کارکنان رستوران به گرمی به استقبال مهمانان رستوران می‌آیند. در ورودی چوبی و کف سیمانی رستوران با استفاده از کاشی‌های اصیل ایرانی پوشیده شده و ظروف مسی به سبک قدیمی در همه جای آن به چشم می‌خورند. یک نانوایی کوچک در قسمت ورودی رستوران قرار داشته که به شیوه‌ قدیمی نان برای مهمانان پخت می‌کند. رستوران مستوران به افرادی که تمایل دارند یک فضای سنتی و قدیمی را با غذاهای باکیفیت تجربه کنند بسیار توصیه می‌شود. دیزی سرای ایرانشهر که از سال 1386 مشغول به فعالیت است، با دیزی های فوق العاده ای که دارد، نزد تهرانی ها محبوبیت زیادی کسب کرده است.