بهترین رستوران های تهران ۱۴۰۰ به انتخاب شما مجله پینورست-غذا شرقی

بازار تهران جذاب‌ترین مکان برای گردش و تماشای زیبایی‌های پایتخت است. در دل بازار تاریخی تهران رستورانی وجود دارد که عده زیادی برای رفتن به آن مدت‌ها در صف می‌ایستند! رستوران سنتی شرف‌الاسلامی از جمله بهترین رستوران های تهران است که خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی را طبخ و سرو می‌کند‌. نزدیک به ۸۰ سال از فعالیت این رستوران می‌گذرد و همچنان در صدر بهترین رستوران‌های پایتخت وجود دارد.

  • رستوران کوهپایه هم مانند سایر رستوران های دربند است و تمرکز خود را روی غذا های ایرانی داده هرچند در کنار آن برای اینکه متفاوت تر هم باشد کلی غذای فرنگی خوشمزه و خاص هم به منوی خود افزوده.
  • این رستوران صبح روزهای جمعه را به منوی صبحانه اختصاص می‌دهد و صبحانه‌ای جانانه را برای مشتریان خود تدارک می‌بیند؛ پس با بهترین رستوران تهران برای صرف صبحانه‌های بی‌نظیر و خوشمزه آشنا شدیم.
  • رستوران سنتی خیام را هم می‌توان به عنوان یکی دیگر از بهترین رستوران های سنتی تهران معرفی کرد.
  • بهترین چلوکبابی های شهر تهران خانه کباب شمرون، رستوران شمشیری، رستوران شرف الاسلامی، کباب سرای حاج حسین مرویو کبابی منصور هستند.

کباب لاتی و چنجه از معروف‌ترین غذاهای این رستوران محسوب می‌شوند که دارای طعم بی‌نظیری هستند. سرویس‌دهی رستوران به دلیل پرسنل زبده، بسیار عالی است و کارکنان با برخوردی گرم به استقبال مهمانان می‌آیند. رستوران کمالی لواسان مکان مناسبی برای تست طعم غذاهای ایرانی در محیطی جذاب و خانوادگی به حساب می‌آید. رستوران اسفندیار جزء قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران به حساب می‌آید که در خیابان ولیعصر بنا شده است.

کافه رستوران ایلدا

درسته رستوران گرونی به نظر میاد ولی قیمت هاش نسبت به حجم و کیفیت غذاهاش عالی هستند. اگر می‌خواهید رستوران های بیشتری را بررسی کنید و بشناسید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن دیدو با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی در رستوران‌هایی که دوست دارید قدم بزنید و با بهترین رستوران‌های اطرافتان آشنا شوید. رستوران مرشد دارای غذای ایرانی خوشمزه مجله خبری غذا و حجیم و خوش طعم با کره محلی و نان تازه در محله نیاوران تهران از چلو کبابی های قدیمی شهر می باشد. کافه‌رستوران کانکا با گذشتن کمتر از یک سال از شروع به فعالیتش، خود را در میان بهترین رستوران های تهران قرار داده است. تمام این ویژگی‌های خاص ما را مجاب کرد تا رستوران رسم نو را در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دهیم.

شعبه آرژانتین نیز با دکوراسیون خاص و کلاسیک خود برای قرارهای روزانه مناسب است و بیشتر جو خانوادگی دارد. از دیگر امکاناتی که با ورود به هر کدام از شعبات رستوران ارکیده قابل استفاده است شامل، پارکینگ اختصاصی، موسیقی زنده، خانه بازی برای کودکان و حمل افراد سالمندان و کم توان می شود. این رستوران که تقریبا در مرکز شهر تهران قرار دارد، گزینه ی خیلی خوبی برای یک ناهار مفصل با قیمت مناسب است. در منوی این رستوران تنها دو مدل دیزی و مخلفات دیزی برای سفارش وجود دارد. دیزی ما رستوران بزرگی نیست و در روزهای تعطیل ممکن است همه ی میزهای آن پر باشد که با کمتر از ۱۰ دقیقه انتظار می توانید یک میز خالی بیابید. همانطور که می‌دانید در این محدوده و خیابان ولی‌عصر رستوران‌های زیادی وجود دارند.

رستوران پارک جنگلی شیان

برگر زغالی نیز از همان رستوران های فست فودی به‌حساب می‌آید که در شعبه‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی به شما است. میخوش از آن دست رستوران‌هایی است که می‌توانید به‌صورت خانوادگی به آن سر بزنید. بگذارید در توضیح درباره‌ی چیدمان اینطور بگوییم که دکوراسیون و حتی ظروف هم همین حس را در شما برمی‌انگیزند و حتی ظروف گل‌سرخی در این رستوران شما را به یاد خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌ها می‌اندازد.

رستوران حس توران یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در فودکورت خیابان فرشته پایتخت واقع شده است. این رستوران را می‌توان جزء لوکس‌ترین رستوران‌های تهران برشمرد و فضا، سرویس دهی و کیفیت غذا، همگی لوکس و درجه یک هستند. فضای داخلی این رستوران بسیار هنرمندانه طراحی شده است و همه چیز ما را به یاد دوران پادشاهی کوروش کبیر می‌اندازد! حتی در این رستوران کباب‌های مخصوص بر روی شمشیر‌های تزئینی سرخ شده و به همین شکل سرو می‌شوند! این رستوران دارای بخش کافه نیز هست که می‌توانید بعد از سرو غذا سری به آن بزنید و طعم دمنوش‌های عالی آنجا را بچشید. فقط به یاد داشته باشید که قیمت منوی این رستوران بسیار گران است و برای جلسات و مراسم خاص مناسب خواهد بود.