تخم مرغ گیاهی آسان – بر اساس یک بودجه گیاهی


برای ساختن بهترین تخم مرغ گیاهی به بادام هندی خیس شده و توفوی ابریشمی (جایگزین های آجیل و سویا ذکر شده) تکیه کنید! غلیظ، خامه ای، غنی، شیرین و پر از ادویه های گرم کننده است.

تخم مرغ وگان آسان روی سطح قهوه ای و سفید کامل شد

ضخیم و خامه ای، بدون تخم مرغ، تخم مرغ وگان

دوباره آن زمان از سال است که وگان ها در همه جا بهترین جایگزین های گیاهی خود را برای تحت تاثیر قرار دادن (یا فقط برای خوردن مقداری غذا) در کریسمس بیرون می کشند. در کنار غذاهای ک،یک مانند چاشنی وگان، سس وگان، و سیب زمینی سرخ شده، هیچ فصل تعطیلاتی بدون این تخم مرغ وگان خانگی کامل نخواهد بود!

تخم مرغ سنتی با ،یبی از شیر یا خامه با تخم مرغ و شکر تهیه می شود تا یک پایه خامه ای درست شود، با شکر شیرین شده و کمی با ادویه های گرم کننده مانند جوز هندی و دارچین چاشنی شود. در مقایسه، این نسخه 100٪ بدون لبنیات و بدون تخم مرغ است.

بنابراین، چگونه می تو،م قوام غلیظ، غنی و خامه ای را تقلید کنیم؟ با ،یبی از بادام هندی خیس شده و توفوی ابریشمی. بادام هندی برای تهیه غذاهای خامه ای وگان مانند چیزکیک های بدون پخت در آشپزخانه های وگان مورد علاقه است. در همین حال، توفوی ابریشمی برای تهیه پودینگ، موس و پای من، است. با این حال، آنها در اینجا ،یب می شوند تا بهترین دستور العمل تخم مرغ وگان را درست کنند!

بهتر از همه، بر خلاف بسیاری از دستور العمل های سنتی “نوگ”، این دستور العمل تخم مرغ بدون تخم مرغ نیازی به پخت و پز ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید این است که مواد را با هم مخلوط کنید تا ، رنگ شود. از آن به صورت سرد یا گرم، با گزینه های تصفیه نشده یا بدون شکر و چندین افزودنی اختیاری لذت ببرید. من حتی یک نسخه بدون سویا و آجیل را نیز اضافه کرده ام.

بنابراین آماده شوید تا دسته به دسته برای غذاها، مهم، ها، گردهمایی ها و خود روز خاص این فصل تعطیلات آماده شوید!

مواد تشکیل دهنده

فقط 9 ماده ساده و ارزان این تخم مرغ خامه ای بدون لبنیات را تشکیل می دهد.

مواد تشکیل دهنده Easy Vegan Eggnog روی یک سطح سفید اندازه گیری شده است
  • کاشوبادام هندی: بادام هندی خیس خورده و مخلوط شده (خام، بدون نمک) قوام غلیظ، خامه ای و طعم فوق العاده غنی مانند بادمجان لبنی ایجاد می کند.
  • توفو ابریشمی: این محصول سویا کاستاردی کلید آن بافت فوق العاده پودینگ مانند و کاستاردی است. از توفوی متوسط ​​یا سفت استفاده نکنید زیرا قوام آن متفاوت است و طعم آن قوی تر است.
  • شیر بدون لبنیات: از شیرهای بدون لبنیات شیرین نشده مانند شیر سویا، شیر جو دوسر، شیر بادام، شیر نارگیل و غیره استفاده کنید.
  • عصاره و،ل: برای داشتن بهترین طعم بهتر است از عصاره طبیعی و،ل (نه مصنوعی) استفاده کنید. خمیر و،ل نیز موثر است اما گرانتر است.
  • ادویه ها: ما دوست داریم از ،یبی گرم‌کننده از ادویه‌های من، برای آشپزی استفاده کنیم، از جمله:
    • هل آسیاب شده (اختیاری)
  • قند: شیرین کننده ای که برای این تخم مرغ غیر لبنی استفاده می کنید بسیار متنوع است. من از نیشکر استفاده کردم، اما شما می تو،د از سایر قندهای گرانول، شربت افرا، آ، و غیره استفاده کنید. برای تخم مرغ وگان بدون شکر، می تو،د ،مای خیس خورده را با تخم مرغ مخلوط کنید یا از یک شیرین کننده بدون قند مانند اریتریتول استفاده کنید.

آیا می توانم تخم مرغ وگان را بدون سویا/آجیل درست کنم؟

در حالی که آنقدرها کاستارد نیست، می تو،د به جای آجیل یا توفو از شیر نارگیل پرچرب (فقط خامه غلیظ) استفاده کنید.

چه چیز دیگری می توانم به Eggnog اضافه کنم؟

  • قهوه: از این تخم مرغ کریسمس به جای شیر گیاهی هنگام تهیه لاته برای یک خوراکی شیرین و خوشمزه با کافئین در این کریسمس استفاده کنید!
  • پودر کاکائو: برای تهیه تخم مرغ شکلاتی بدون لبنیات، مقداری پودر کاکائو شیرین نشده به آن اضافه کنید (با یک قاشق غذاخوری شروع کنید و به طعم آن اضافه کنید).
  • تخم مرغ شیرینی زنجبیلی: با اضافه ، یک پیمانه زنجبیل آسیاب شده و استفاده از شکر قهوه ای برای طعم م، آن، یک ،یب خوشمزه با تخم مرغ شیرینی زنجبیلی خواهید داشت.

طرز تهیه تخم مرغ وگان

تهیه این دستور پخت تخم مرغ وگان فقط به چند مرحله ساده نیاز دارد.

  • 1) ابتدا بادام هندی ها را به یک کاسه بریزید، روی آن ها را با حداقل 2 اینچ آب بپوش،د و بگذارید حداقل 4 ساعت خیس بخورد، البته بهتر است یک شب بماند.
  • 2) بادام هندی را آبکش کرده و همراه با توفوی ابریشمی، شیر بدون لبنیات، شکر، و،ل و ادویه ها در مخلوط کن بریزید. مخلوط کنید تا یکدست و ، رنگ شود.
فرآیند اضافه ، مواد به مخلوط کن
فرآیند اضافه ، شیر گیاهی به مخلوط کن

در این مرحله، به آن پاسخ دهید هر یک از ادویه ها یا شیرینی را بچشید و تنظیم کنید.

از آن به تنهایی لذت ببرید، یا مانند ما باشید و همچنین یک کلوچه (یا سایر خوراکی های تعطیلات) مانند این کلوچه های زنجبیلی سه گانه، کوکی های ن،اع فلفلی شکلاتی دوتایی، یا کوکی های اثر انگشتی مربای تمشک بخورید.

برای لذت بردن از این گرم بادمجان بدون لبنیات

ما قوام را هنگام سرد شدن ترجیح می دهیم. با این حال، اگر یک نان گیاهی گرم و خامه ای می خواهید، آن را روی حرارت ملایم روی اجاق گاز گرم کنید و لذت ببرید.

اگر آن را برای جمعیت/جمع زیادی سرو می‌کنید، می‌تو،د با استفاده از عملکرد WARM آن را در قمقمه یا اجاق گاز آرام گرم نگه دارید.

سوالات متداول

چگونه تخم مرغ وگان را غلیظ کنیم؟

این تخم مرغ بدون تخم مرغ به لطف ،یب بادام هندی مخلوط و توفوی ابریشمی بسیار غلیظ است. برای یک نسخه غلیظ تر، با استفاده از شیر گیاهی کمتر در دستور غذا شروع کنید و آن را تا قوام دلخواه خود افزایش دهید.

بادمجان چه مزه ای دارد؟

تخم مرغ اغلب با بستنی و،لی ذوب شده مرتبط است. در حالی که این نسخه تخم مرغ وگان طعم ی،، ندارد، اما فوق العاده غنی، شیرین، کمی تند و خوشمزه است.

نکات و نکات دستور العمل برتر

  • مواد را اصلاح کنید: میزان شیرین کننده و ادویه و غیره را تنظیم کنید.
  • برای خامه ای ترین تخم مرغ وگان: از شیر خامه‌ای بدون لبنیات مانند شیر نارگیل کنسرو شده، شیر جو دوسر یا حتی شیر خامه‌ای وگان یا شیر باریستا استفاده کنید.
  • بادام هندی را به درستی خیس کنید: آنها باید نرم باشند تا فوق العاده یکدست شوند. به همین دلیل خیساندن یک شبه بهتر است.
  • برای افزودن رنگ: تخم مرغ سنتی معمولا به رنگ زرد مایل به ، (به دلیل زرده تخم مرغ) است. برای تقلید رنگ، کمی زردچوبه اضافه کنید.
  • صبور باش: مخلوط ، آجیل ها به یک قوام یکدست و خامه ای زمان می برد. به دستگاه خود استراحت دهید تا در صورت نیاز کناره های کوزه را ،اش دهد.
تخم مرغ وگان آسان روی سطح قهوه ای و سفید کامل شد

دستورالعمل های ذخیره سازی

باقیمانده تخم مرغ غیر لبنی را در یک ظرف در بسته نگهداری کنید یخچال تا 5 روز هر بار قبل از سرو آن را هم بزنید.

متناوبا، شما می تو،د آن را تا 3 ماه منجمد کنید. با این حال، بافت ممکن است پس از ذوب تا حدودی تغییر کند. بنابراین، در صورت نیاز، آن را دوباره مخلوط کنید و در صورت تمایل مقداری شیر گیاهی اضافه کنید تا به قوام خامه‌ای بازگردد.

دستور العمل های نوشیدنی وگان بیشتر

ع، ها توسط آلفونسو رویا

تخم مرغ وگان آسان روی سطح قهوه ای و سفید کامل شد
تخم مرغ وگان آسان روی سطح قهوه ای و سفید کامل شد

تخم مرغ وگان آسان

تونی اوکاموتو

برای ساختن بهترین تخم مرغ گیاهی به بادام هندی خیس شده و توفوی ابریشمی (جایگزین های آجیل و سویا ذکر شده) تکیه کنید! غلیظ، خامه ای، غنی، شیرین و پر از ادویه های گرم کننده است.

زمان آماده سازی 4 ساعت 5 دقیقه

در یخچال قرار دهید 2 ساعت

زمان کل 6 ساعت 5 دقیقه

دوره صبحانه، دسر

غذا آمریکایی

خدمات 4

کا،ی 776 کیلو کا،ی

  • در یک کاسه متوسط، بادام هندی را یک شب (یا حداقل 4 ساعت) در آب خیس کنید. پس از خیس شدن، آب آن را خالی کنید.

  • در مخلوط کن، بادام هندی خیس شده، توفو ابریشمی، شیر سویا، شکر، عصاره و،ل، دارچین، میخک و هل را با هم مخلوط کنید.

  • نان را در یخچال بگذارید و به مدت 2 تا 3 ساعت خنک کنید و هم بزنید و سرد سرو کنید.

  • مواد را اصلاح کنید: میزان شیرین کننده و ادویه و غیره را تنظیم کنید.
  • برای خامه ای ترین تخم مرغ وگان: از شیر خامه‌ای بدون لبنیات مانند شیر نارگیل کنسرو شده، شیر جو دوسر یا حتی شیر خامه‌ای وگان یا شیر باریستا استفاده کنید.
  • بادام هندی را به درستی خیس کنید: آنها باید نرم باشند تا فوق العاده یکدست شوند. به همین دلیل خیساندن یک شبه بهتر است.
  • برای افزودن رنگ: تخم مرغ سنتی معمولا به رنگ زرد مایل به ، (به دلیل زرده تخم مرغ) است. برای تقلید رنگ، کمی زردچوبه اضافه کنید.

کا،ی: 776کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 72gپروتئین: 31gچربی: 41gچربی های اشباع شده: 7gچربی های چند غیر اشباع: 13gچربی اشباع شده: 18gسدیم: 252میلی گرمپتاسیم: 1329میلی گرمفیبر: 5gقند: 48gویتامین A: 1862IUویتامین سی: 34میلی گرمکلسیم: 746میلی گرماهن: 8میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.


منبع: https://plantbasedonabudget.com/easy-vegan-eggnog/