معرفی خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی پوپونیک-غذا شرقی

مارزیپان نوعی شیرینی است که عمدتاً از شکر، عسل و خلال بادام (بادام آسیاب شده) تشکیل شده است که گاهی با روغن یا عصاره بادام چاشنی دار می شود. امروزه مارزیپان را با دیگر انواع آجیل (حتی نارگیل) درست می… امروزه حدود ۳۷۰۰۰ جلاتو فروشی در سرتاسر ایتالیا وجود دارد، اما برخی از بهترین آن ها در رم، فلورانس و بولونیا یافت می شوند. امروزه اعتقاد بر این است که می توان از گوشت گوسفند یا خوک در این غذا استفاده کرد؛ اما اگر در جستجوی خوراکی اصیل هستید حتما مغز ران گوساله را نوش جان کنید. سوالهای خود را در بخش نظرات مطرح کنید، ما یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. برای کمک به سایت ما و گسترش آموزش در بین هموطنان، در سایتها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی لینک سایت ما را درج کنید.

  • انواع کباب و کوبیده در میان ایرانی ها و گردشگران نیز بسیار معروف و پرطرفدار می باشد.
  • استیک فیورنتینا یا فلورانس در حقیقت یک تکه بزرگ از گوشت گاو است که با روش خاصی پخته می شود.
  • فیش چیپس یکی از غذاهای نوستالژی و خوشمزه در انگلستان است.
  • شما میتوانید با رعایت چند نکته ساده این غذا را در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیرش لذت ببرید.

بعضی از افراد نیز از همبرگر ساده در آن استفاده می‌ کنند و همین امر باعث شده است که تجربه خوبی از خوردن این غذا داشته باشند. البته شکل این ساندویچ همیشه مانند ساندویچ های دیگر نیست . بیلتانگ از ترکیب انواع مختلف گوشت ادویه‌زده، خشک‌شده یا معمولی، مثل گوشت گاو و شترمرغ تهیه می‌شود. بیلتانگ درواقع نوعی اسنک است و مردم محلی اغلب آن را تکه و در غذاهای دیگر از آن استفاده می‌کنند. پنیر و چیپسِ سیب‌زمینی با طعم بیلتانگ از دیگر خوراکی‌های محبوب این کشور محسوب می‌شود.

استیک گاو از جمله غذاهایی خوشمزه و کهن ژاپن می باشد که قدمتی به اندازه 400 سال دارد . استیک گاو در گذشته توسط آشپزهای دربار شاهنشاهی ژاپن برای پادشاهان طبخ می شده است . اما امروزه عموم مردم از این غذای لذیذ برای وعده های اصلی غذایی خود استفاده می کنند.

مثل پاستا، غذاهای سرخ کردنی، تاکو، سوشی، پیتزا، بوریتوس. اگر از آن ها بپرسید که غذای آمریکایی مورد علاقه شان چیست، احتمالاً غذاهایی مثل همبرگر، هات داگ، مجله خبری غذا ماکارونی و پنیر و پای سیب را می شنوید. معمولاً در هر کدام از شهر های آمریکایی تنوعی از رستوران‌ های ایتالیایی، مکزیکی و چینی هم مشاهده می‌ شود.

یونان علاوه بر آب های آبی و سواحل زیبا، به خاطر زیتون، پنتیر فتا، سالادهای رنگارنگ و کباب های خوشمزه اش شناخته می شود. زیتون یکی از مهم ترین صادرات یونان به شمار می آید که یکی از سالم ترین مواد خوراکی است. سوپ ها و دلمه های سنتی این کشور شما را به زندگی در یونان باستان می برد. دونر کباب یکی از خوشمزه ترین غذاهای ترکیه و همچنین از پرطرفدارترین غذاهای دنیا به شمار می‌رود و به دلیل گوشت لذیذش شهرت زیادی دارد، این غذا همراه پیاز یا فلفل سرو می‌شود. کومپیر یکی دیگر از غذاهای ترکیه است که از سیب‌زمینی، کره، ذرت، نخود فرنگی و کاهو تهیه می‌شود.

طرز تهیه کرپ ژامبون

قیمه اغلب با خلال سیب زمینی سرخ شده و گاهی با بادمجان هم تهیه می شود که اولی را قیمه سیب زمینی و دومی را قیمه بادمجان می نامند. این غذاهای متنوع ایرانی که باب طبع تمام افراد می باشد، معروفیت و محبوبیت کشور ایران را دوچندان کرده است. شیرینی خامه ای کانولی یکی از شیرینی های خوشمزه ایتالیایی است. بودن همزمان شیرینی خامه ای و کانولی یک ترکیب فوق العاده می سازد که در نهایت دسری عالی برای شما به ارمغان می آورد.

بهترین غذا های خارجی

برای طبخ لچان حتما باید از ذغال های کبابی استفاده نمود. این نحوه طبخ سبب نرم و لطیف شدن گوشت و طعم ترد آن می شود. این غذا در دنیا به‌عنوان پیتزای ترکی شناخته می‌شود.

برای مثال یکی از روایات نامگذاری این غذا، استفاده از گوشت مرغ‌های ۶۵ روزه است. چیکن 65 با مزه تند خود یکی از بهترین میان وعده های هندی است. اگر به دنبال تهیه غذا با قارچ و سیب زمینی هستید مسلما کوکو قارچ یک انتخاب خوشمزه و غذای گیاهی کامل و سالم برای یک وعده غذای بدون گوشت است. می توان گفت خوراک قارچ با تخم مرغ و فلفل دلمه ساده ترین و سریع ترین غذا با قارچ است.