کلوپ آشپزی عشق و لیمو – می!


این ماه به چالش کلوپ آشپزی عشق و لیمو بپیوندید! ورود به آن آسان است و یک برنده خوش شانس جایزه ای دریافت خواهد کرد. تمام جزئیات را در زیر بیابید.





کلوپ آشپزی ما راهی سرگرم کننده برای جشن گرفتن از جامعه خوانندگان Love & Lemons است. مفهوم فوق العاده ساده است – هر ماه، من یک دستور غذا را انتخاب می کنم. شما آن را می سازید و شما به من ایمیل بزنید یک ع،. در پایان ماه به صورت تصادفی یک برنده را برای دریافت جایزه انتخاب می کنم.

من عاشق احساس اجتماعی هستم که از افراد زیادی که هر ماه یک دستور غذا می پزند. ما امروز چالش ماه مه خود را با دستور پخت ماکارونی پریماورا آغاز می کنیم، و امیدوارم شما هم به این سرگرمی بپیوندید. در اینجا نحوه کار آن آمده است:

به کلوپ آشپزی عشق و لیمو بپیوندید

  1. هر ماه یک دستور فصلی را انتخاب می کنم. برای لیست ایمیل ما ثبت نام کنید تا به محض اینکه دستور پخت هر ماه را به اشتراک بگذارم متوجه شوید.
  2. آن دستور را در طول ماه درست کنید.
  3. یک ع، از آن بفرستید [email protected] تا پایان ماه این بار آ،ین مهلت 31 اردیبهشت است!
  4. برای دریافت جایزه، نظر خود را بنویسید (شامل نام و نام خانوادگی شما) در پست وبلاگ دستور العمل چالش پس از ارسال ع، خود.
  5. برای یک جایزه دیگر، ع، خود را با تگ ، در اینستاگرام پست کنید @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.

جایزه: کارت هدیه 200 دلاری غذای کامل!

در پایان ماه، من به طور تصادفی یک برنده را انتخاب می کنم و همه ع، ها را پست می کنم. این بار، ما یک را تقدیم می کنیم کارت هدیه 200 دلاری کل غذا.


پاستا با سبزیجات


این ماکارونی ساده یکی از دستور العمل های مورد علاقه من برای تهیه در ماه مه است. مملو از محصولات بهار و اوایل تابستان است که به تازگی در بازار کشاورزان ظاهر شده اند – مارچوبه، نخود فرنگی، گوجه فرنگی گی،ی، و کدو حلوایی – و در بالای آن رونق گیاهان تازه دارد. می‌تو،د همه چیز را در حدود 30 دقیقه درست کنید، بنابراین برای آن شب‌های بهاری که ترجیح می‌دهید بیرون از خانه باشید تا در آشپزخانه، عالی است. من فکر می کنم شما آن را دوست دارم!

برای تهیه این دستور غذای گیاهی، از پنیر صرف نظر کنید قبل از سرو، روی آن مقداری روغن زیتون و مقداری پارمزان گیاهی من بپاشید.

برای اینکه آن را بدون گلوتن بسازید، ماکارونی بدون گلوتن مورد علاقه خود را بگذارید.

وارد چالش می شوید

می خواهید وارد شوید؟ در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

  1. دستور پخت ماکارونی پریماورا را در ماه می درست کنید.
  2. یک ع، از آن بفرستید [email protected] تا 31 می
  3. برای دریافت جایزه، پس از ارسال ع، خود، در پست وبلاگ پاستا primavera نظر بدهید. (یک ع، ورودی و یک جایزه برای هر نفر – لطفا نام و نام خانوادگی خود را در نظر خود بگذارید تا بتوانم آن را با ع، ارسالی شما مطابقت دهم.)
  4. برای یک جایزه دیگر، ع، خود را با تگ ، در اینستاگرام پست کنید @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.
  5. برای اطلاع از دستور العمل ماه آینده در لیست ایمیل ما ثبت نام کنید!

من به طور تصادفی یک برنده را انتخاب می کنم و همه ع، های شما را در اوایل ژوئن به اشتراک می گذارم.

دستور غذای ماه گذشته

ماه گذشته به جای آشپزی از وبلاگ، دستور پختی از آن درست کردیم غذای ساده احساس خوب! این سالاد عدس با تاهینی سبز بود که با سبزیجات رنگارنگ بهاری و یک سس خامه‌ای سبزه‌دار پر شده است.

چیز مورد علاقه من در مورد این دستور این است که می تو،د بسته به گیاه، که در دست دارید، سس را تغییر دهید. شنیدن اینکه از چه ،یباتی استفاده کردید بسیار سرگرم کننده بود! ممنون از اینکه با من رونمایی از کتاب جدید را جشن گرفتید.

این هم همه ع، های شما:















و به برندگان ما Sharece و Molly تبریک می‌گوییم!




برای جمع بندی

وارد چالش باشگاه آشپزی می با …

  1. درست ، پاستا پریماورا در ماه مه.
  2. ارسال ع، از آن به [email protected] تا 31 می
  3. پس از ارسال ع، خود، در پست وبلاگ پاستا primavera برای دریافت جایزه نظر بگذارید. (یک ع، ورودی و یک جایزه برای هر نفر – لطفا نام و نام خانوادگی خود را در نظر خود بگذارید تا بتوانم آن را با ع، ارسالی شما مطابقت دهم.)
  4. برای یک جایزه دیگر، ع، خود را با تگ ، در اینستاگرام پست کنید @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.

آشپزی مبارک!




منبع: https://www.loveandlemons.com/cooking-club-may/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با