چگونه Daily Harvest با روال شلوغ من مطابقت دارد


تصویر pinterst برای چگونه برداشت روزانه متن، با مشغله روزمره من است
تصویر pinterest برای How Daily Harvest متن، با مشغله روزمره من است

دریابید که چگونه برداشت روزانه متن، با مشغله های روزمره من است و به من کمک می کند تا به اه، سلامتی و تندرستی خود برسم + به علاوه خوردن میوه ها و سبزیجات بیشتر به صورت روزانه را بسیار آسان تر می کند.

دختری که به جعبه برداشت روزانه تکیه داده است

چگونه برداشت روزانه آن را برای شما آسان می کند

یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد کلیشه ای که می گوید “نوسال جدید تو” صادقانه، یک شما جدید است! هر سال، در 1 ژانویه، شما از نظر ذهنی این شانس را دارید که دکمه راه اندازی مجدد را فشار دهید. تمام آن چیزهایی که با پاک شدن احساس می کردی از واگن افتادی و می تو، دوباره شروع کنی. ا،ر مردم می گویند، غذا خوردن و تن، اندام، زمینه های اصلی برای تمرکز مجدد هستند. از این گذشته، ما به تازگی از تعطیلات به‌خاطر زیاده‌روی معروف هستیم.

بزرگترین مبارزه ای که در این سال ها شنیده ام این است. چگونه ثابت بمانم؟ خوب، اگر دوستی دارید که می‌د،د ساعت 6 صبح به باشگاه می‌رود و منتظر شماست – آیا حاضر می‌شوید؟ آره. چرا؟ زیرا آنها آنجا هستند تا شما را مسئول بدانند و دست راست شما باشند. شما با هم این کار را انجام می دهید. در مورد غذا هم همینطور است. شما به یک ابزار یا یک بال پرسن نیاز دارید که به آس، خوردن سالم کمک کند. در روزهایی که انرژی ندارید، از در بیرون می روید یا کاملاً فراموش می کنید برای ناهار برنامه ریزی کنید، راحت تر می تو،د چیزی را بگیرید که اه، سلامتی شما را برآورده نمی کند در یک لحظه گرسنگی. آنجاست برداشت روزانه جلو می آید.

مجموعه ای از مجموعه های برداشت روزانه از جعبه 30 کامل جدید

برداشت روزانه چیست؟

برداشت روزانه غذای سرآشپز را می سازد که بر پایه میوه ها + سبزیجات با منبع پایدار ساخته شده است. با دیلی هاروست می تو،د در تمام طول سال از طعم های فصلی و مواد غذایی تازه انتخاب شده لذت ببرید. همه چیزهایی که آنها سرو می کنند منجمد شده و درست درب منزل شما تحویل داده می شود، بنابراین در صورت نیاز، غذای مقوی همیشه در دسترس است.

هر مجموعه گیاهی، بدون گلوتن، بدون لبنیات و عاری از هر گونه مواد مصنوعی و نگهدارنده مصنوعی است. مجموعه‌های آن‌ها باعث می‌شود بدنم را با مواد واقعی تامین کنم که به من آرامش کامل می‌دهد.

دختری با لباس تمرین در حال ریختن اسموتی

چگونه در ماکروها و هک‌های وعده غذایی خود جای می‌گیرم

من دوست دارم در طول روز بر اساس ماکروها غذا بخورم. متوجه شدم که به من کمک می کند مطمئن شوم که هر روز به اندازه کافی از هر درشت مغذی کلیدی دریافت می کنم و متابولیسم من دائماً برای من کار می کند نه بر علیه من. همانطور که گفته شد، من چند هک وعده غذایی دارم که با Daily Harvest به ،وان پایه شروع می شود تا اطمینان حاصل کنم که به آن اه، می رسم.

اسموتی ها: دیلی هاروست دارای انواع اسموتی هایی است که همگی پر از میوه ها، سبزیجات، دانه ها و جو دوسر هستند. برای افزایش سطح پروتئین، یک پیمانه پودر پروتئین و،ل یا شکلات را به اسموتی دیلی هاروست و همچنین مایع خود اضافه می کنم تا به اه، پروتئینی خود برسم. مورد علاقه من هستند موز + سبزی، توت فرنگی + هلو و آکای ​​+ گی،.

کاسه برداشت روزانه سیب زمینی شیرین + برنج وحشی

کاسه های برداشت: گزینه ناهار من وقتی در خانه هستم یا در حال فرار هستم، این کاسه های برداشت هستند. آنها 4 دقیقه طول می کشند تا در مایکروویو گرم شوند و به راحتی می توان آنها را برای رسیدن به اه، من سفارشی کرد. من دوست دارم مرغ ،د شده، 2 تخم مرغ یا حتی میگوی سرخ شده را اضافه کنم. کاسه های مورد علاقه من هستند کلم بروکلی + پنیر، سیب زمینی شیرین + برنج وحشی یا کدو حلوایی + چیمیچوری.

نان های پهن: همه عاشق پیتزا هستند اما چیزی که این نان های تخت را از بقیه متمایز می کند این است که پوسته آن از سبزیجات درست شده است!!! آنها کاملاً خوشمزه و صادقانه هستند، حتی نمی تو،د بگویید که سبزیجات هستند زیرا آنها بسیار طعم دار و ترد هستند. من دوست دارم کمی پنیر و همچنین مرغ ،د شده را به پروتئین آن اضافه کنم. مورد علاقه من هستند سیب زمینی شیرین + نان کلم پیچ یا پورتوبلو + پستو.

Harvest Bakes: این Bakes مجموعه جدیدتری از Daily Harvest است، اما صادقانه بگویم یکی از موارد مورد علاقه من است. من le، وسواس با کیک ،ینی + پاپریکا روپا ویجو. آنها به راحتی می توانند یک غذای جانبی در کنار ماهی قزل آلا پخته یا مرغ کبابی شما باشند یا روی آن با استیک بسیار شیک شوید.

جعبه سفارشی JHE خود را دریافت کنید

درست است، شما آن را درست خواندید. من یک جعبه شخصی پر از تمام اقلام مورد علاقه روزانه برداشت دارم که به صورت هفتگی استفاده می کنم. بنابراین اگر نمی د،د از کجا شروع کنید، از آنجا شروع کنید. من تضمین می کنم که آنها خوشمزه هستند، زیرا آنها آزمایش شده، امتحان شده و واقعی هستند. من چیزی برای صبحانه، ناهار، شام و حتی میان وعده دارم. جعبه JHE خود را اکنون دریافت کنید!

دختری با لباس تمرین که جعبه برداشت روزانه را باز می کند

چگونه شروع کنم

آسان است. فقط به dailyharvest.com بروید، طرحی را با موارد انتخابی خود انتخاب کنید – می تو،د تحویل هفتگی یا ماهانه را انتخاب کنید. هنگامی که مقدار را انتخاب کردید، می تو،د اقلام را از هر مجموعه ای انتخاب کنید و قبل از تحویل بعدی آنها را همانطور که می خواهید تعویض کنید. شما همچنین می تو،د برنامه خود را در هر زمان متوقف کنید تا به هیچ چیز متعهد نباشید. من مدت زیادی را انتخاب کرده ام که مشتری Daily Harvest باشم زیرا عاشق غذا و راحتی داشتن یک فریزر کامل از مواد غذایی خوب هستم که بتوانم هر زمان که بخواهم بخورم.

شما این امکان را دارید که جعبه خود را با هر اقلامی که انتخاب می کنید پر کنید و قیمت بر اساس اندازه جعبه شما است. از کد من استفاده کن JHE برای تا 40 دلار تخفیف برای سفارش شما مثل همیشه، من اینجا برای شما هستم، بنابراین اگر سوالی دارید به من بگویید!

تشکر ویژه از برداشت روزانه برای حمایت از این پست مثل همیشه همه نظرات 100% من و صادقانه هستند! از اینکه از برندهایی که از Joyful Healthy Eats حمایت می کنند، سپاسگزاریم.

دستور غذا را از دست ندهید ->

فیس بوک | توییتر | پینترست | BLOGLOVIN | اینستاگرام




منبع: https://www.joyfulhealthyeats.com/،w-daily-harvest-fits-my-busy-routine/